SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad gött att vara perfekt!
Själv har jag en jävla massa brister. Utöver att jag är störd och kort.Vore nog jobbigt att träffa nån som är perfekt, jag hade ju bara fått mindervärdeskomplex. Kanske därför du har svårt att hitta nån, du skrämmer bort alla icke-perfekta med din perfekthet?
![]()
Beställ från England, typ halva priset på dojjor, om du vet vad du ska ha.
Benhinnor har jag haft problem med, alltid. Ska testa igen i vår, nu med 15 mindre kilo på kroppen. Går det inte nu heller kapar jag av benen och monterar hjul från biltema.![]()
Kallade du de för hårigt ?
Ja, speciellt om de är en snygg kvinna uppå.
Funderar faktiskt på att slopa det ikväll eftersom jag ändå är så jävla trött.Så ni får troligen vänta till på Söndag eller till och med Måndag beroende på vad jag gör för utmattande i helgen.
![]()
Skulle ha gjort de egentligen. Men börjar med "dåliga" skor. Finner jag de skojigt ska jag köpa dyrare. Mycket skor är bra att ha.
Jag ska gå ner rätt mycket till december.Sen blir jag en helt ny man.
Om jag misslyckas kan vi köpa hjul ihop.
Ha ha, det är en baggis att rasa i vikt hårt, men det kostar i muskelmassa om man har bråttom
Skit samma, jag har återupptagit min kampsport igen efter 20år och då är jag mer betjänt av smidighet än en massa volym.
Vilken krampsport är det?
Wile E. Coyote ?![]()
Nä men allvarligt, jag tror det är bättre om man kan klara sig utan att somna på konstgjort sätt.![]()
Krampsport
Nu är det en variant av Krav Maga efter att under åren ha gått från Thai, via Kickboxing till Savate.
Ha ha, för böveln! Hur hårig är du egentligen? Som ett får?
Ha ha, det är en baggis att rasa i vikt hårt, men det kostar i muskelmassa om man har bråttom
Skit samma, jag har återupptagit min kampsport igen efter 20år och då är jag mer betjänt av smidighet än en massa volym.
Hade du sett ut sådär hade jag garvat mig in på intensiven. Troligen enkel resa dessutom.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |