Singeltråden

MEH!:4skrika Spyr av maten jag precis åt och inte för att den var äcklig.

Nuppar gör jag bara med speciellt utvalda specimens!:gnissla

Aha?!! Det hedrar dig. Jag trodde nästan att du fladdrade med läpparna åt den förste som kom inom bäverhåll. Nu blev jag glad igen. :)

Man ska slå där det känns. Här ska du ha mothafogga, tänker man och drar till med att man tjänar minst det dubbla och har fet bil och en pudel med diamanthalsband och guldtänder. Vem uppskattar god hälsa och tak över huvudet och mat i magen i dag lixom. :)

Men... :va

Är det inte lite situationsberoende, själv är jag en kameleont och slår till där det behövs :tummenupp

Kääääärleeeken:

Hur gör man med det här med fliurtar på jobbet egentligen?

Har tydligen en kollega som är hur nice som helst. Ingen aning om hon typ är gift, men det känns inte så. Outsiderakademiker med modekänsla som kan sin hip hop OCH ´verkar ha jävligt skön humor. Vöäxer ju inte på träd..

Needs FAQ: How to besudla my colleague?

Vettefan, jag brukar bara sitta och vara awesome, så kommer de och trycker upp tuttarna i öronen på en. :tuttar

Fast det är ju också avdankade snusktanter då förståss.
Vet ej vad det är med mig och sånna? :va

Men... :va

Är det inte lite situationsberoende, själv är jag en kameleont och slår till där det behövs :tummenupp

Jag brukar jabba och dansa lite och känna mig för vad som uppskattas först. Sedan rullar jag upp ärmarna och levererar en Jante-Deluxe slagkombination så att den Jante drabbade bärs därifrån med kors i ögonen. Nu verkar det Jante känsligt att säga att man amorterat färdigt villan, då brukar vissa resa ragg. Och att lögna om sin lön är en klassiker som alltid går hem. :)

Diskuteras ekonomi i denna tråd nu?.. Får se hur många som går i personlig konkurs sen :näsblod

Har du läst nåt av vad skrivit ang det tidigare? :dummer
Vad är du glad för? :va

Nä, jag är lite ringrostig på vad du skrev om just det. Jag är glad över att få finnas till och att ha den gigantiska äran att få frekventera denna trevliga tråd med er naturligtvis. :)

Jag brukar jabba och dansa lite och känna mig för vad som uppskattas först. Sedan rullar jag upp ärmarna och levererar en Jante-Deluxe slagkombination så att den Jante drabbade bärs därifrån med kors i ögonen. Nu verkar det Jante känsligt att säga att man amorterat färdigt villan, då brukar vissa resa ragg. Och att lögna om sin lön är en klassiker som alltid går hem. :)

Briljant slagteknik. :tummenupp

Nä på kewken.
Men den skickade du ju ändå.
Har vidarbefodrat den till de som ville ha den bilden nu.
JA var den vacker? Blev du alldeles till dig med?
Ta med Drille som livvakt. Han är stor och hårig. Du får deala ner hans matkonto lite bara. :)
Höddedu :7peta Du vill bara se min bringa eller hur ?
PÅSTÅR DU ATT JAG INTE ÄR FIN? :7peta:4skrika
Jo, men dina ord är rätt brutala. :D
Här skiljs kvinnorna ut från flickorna. Hoppas bara dom inte blir övermogna av allt smuts i tråden, ha ha
;) Hon kom tillbaka woooops-.
Haha, det vore faktiskt jäkligt kul, men det funkar inte så bra i närtid av olika skäl.
:tuttar
Men jag kom ju och hämtade dig ?
Sluta smickra er själva nu! och vadå påhopp om att jag är för fin? Nä nu får ni ge er, jag är odödlig (;
Ge mig 30 minuter så får vi se. De är ingångsprovet. Alltså pm.
Sitter och funderar över om det finns någon mer meningslös tråd än denna, haha and still i'm stuck!
De är ungefär som mötesplatsen.
Vad betyder "Knulla" :confused:
Sammabinda, sammanfoga.
Inte säkert, vissa lär sig ju som bekant aldrig. :fakta
Nu har jag glömt varför jag citera dig alltså.
Eller så är det mest att man inte orkar åka typ 100 mil för en dejt :D
Höddedu. Jag körde faktiskt upp till uppsala för att gå på dejt. Jag fick gå på bio äta kinamat ligga och en hel rundvisning i uppsala. Även träffa brorsan och farsan...... :D

JA var den vacker? Blev du alldeles till dig med?

Höddedu :7peta Du vill bara se min bringa eller hur ?

Jo, men dina ord är rätt brutala. :D

;) Hon kom tillbaka woooops-.

Men jag kom ju och hämtade dig ?

Ge mig 30 minuter så får vi se. De är ingångsprovet. Alltså pm.

De är ungefär som mötesplatsen.

Sammabinda, sammanfoga.

Nu har jag glömt varför jag citera dig alltså.

Höddedu. Jag körde faktiskt upp till uppsala för att gå på dejt. Jag fick gå på bio äta kinamat ligga och en hel rundvisning i uppsala. Även träffa brorsan och farsan...... :D

Ja, fram med bringan, gobbajävul :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...