Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Det är roligt! :D Men inte direkt enkelt, hög skaderisk också så det är inte så "bara", tyvärr. Men visst, vi fixar! En av hästarna i videon råkar ju bo där jag jobbar, så bra passhästar har vi! :tummenupp

Men jag kan ju styra, växla och gasa/bromsa på en häst. Kom igen, ge mig instruktioner så ska jag nog klara det :D
 

tkdrille

Guest
Men donken är ju :zpy
Men att äta snabbmat då och då är inget fel, kanske inte när man bantar iofs.

Hemgjord hamburgare är ändå det bästa jag vet. Godast blir det med en skiva grillad köttbit istället för hamburgerkött mellan bröden :drool

Jag äter sällan färdigmat helt enkelt av den anledningen att hemlagat är godare. Men sen är jag ju kvinna också :rolleyes:

Ja så trött man var på maten. Men arbetsförhållanden var verkligen kass och man var lat. Men sen fick man se en del chaffisar och fick andra tankar.

Färdigmat är också blä tycker jag. Jag gör allt själv för de blir som sagt godast. Jag är nog lite kvinna jag med nu alltså.
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Ja så trött man var på maten. Men arbetsförhållanden var verkligen kass och man var lat. Men sen fick man se en del chaffisar och fick andra tankar.

Färdigmat är också blä tycker jag. Jag gör allt själv för de blir som sagt godast. Jag är nog lite kvinna jag med nu alltså.

Grattis till förlorad mandom!

Jag hade tankarna mer på bubbel eller öl.....eller en hemmagjord Strawberry Daquiri. :tungan

Jag har aldrig provat Strawberrt Daquiri. :näsblod
Tydligen svårt att få tag på de som kan blanda till den.

Men whisky. Det är gott!
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Tack :D JA de får vi göra. Gärna lite innan med ibland. Jag måste unna mig ;)

Jo de är därför jag inte rakar mig :D Jag hatar att raka mig alls. Just därför skiter jag i de nu till jag format till mig och tänker då vaxa bort det.
Ibland kan de gå 2 veckor mellan jag raka ansiket på vintern med :D De är grymt tråkigt och jobbigt då.


De jävligaste med att forma sig är faktiskt maten. Men jag har helt bojkottat snabbmat och gör all mat själv nu. Som taxichaffis blev de förbannat ofta mcdonalds och sådant skit. Nu var de faktiskt 5 månader sen jag åt sådant =) Så de är åt rätt håll. Och stödet man har av brorsan är fantastiskt fastän han inte hjälper till att passa på gymmet

Ha ha, skit i rakhyveln och köp ett par varulvständer i plast istället. :)

När man har fått smak på grönsaker, ägg och kyckling är det en baggis att bränna kilon. Ett tips är att köpa en råsaftscentrifug, då kan du få i dig sjukt mycket bra prylar utan att skyffla i dig en hel djungel av gröänsaker. Några beska klunkar så är det klart.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Var är härifrån??

Sålde min underbara vän till fördel för min havremoppe. Lättare att låna bra MC än bra häst :rolleyes:

Hoppas kunna köpa ny till sommaren/hösten :)

Jag är ju från Bromölla, så det händer ju ganska ofta att man är i dina krokar och kör. När man ska till Karlshamn och svulla glass, ha ha
 

tkdrille

Guest
Ha ha, skit i rakhyveln och köp ett par varulvständer i plast istället. :)

När man har fått smak på grönsaker, ägg och kyckling är det en baggis att bränna kilon. Ett tips är att köpa en råsaftscentrifug, då kan du få i dig sjukt mycket bra prylar utan att skyffla i dig en hel djungel av gröänsaker. Några beska klunkar så är det klart.
Så kan man ju extraknäcka på halloween :D

De var ett bra tips. Ska åka och kolla när löning kommer och införskaffa mig =) Blir lite tungt att äta så mycket grönsaker ibland.
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ja så trött man var på maten. Men arbetsförhållanden var verkligen kass och man var lat. Men sen fick man se en del chaffisar och fick andra tankar.

Färdigmat är också blä tycker jag. Jag gör allt själv för de blir som sagt godast. Jag är nog lite kvinna jag med nu alltså.

Är du lat så köp färdig wokmix och stek i kallpressat kokosfett ihop med strimlad kyckling. Gott och bra :)
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
På tal om bubbel. Jag blev bjuden på ett glas bubbel av ett par killar uppe i Sundsvall en vinter. :rofl

De ville ingenting speciellt. Sa bara hej och skakade hand. De drack upp och gick. :rofl
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top