Singeltråden

Jag var 18. Fan det är ju år sedan nu sist :näsblod

Så ung och naiv. :rofl

Jag blev bjuden på en öl oxå...slutade med att jag låg i fosterställning i badkaret i fyra timmar efter att ha spytt ut mina inälvor. Men jag va smart och sa att jag skulle på toa och smet ut bakvägen från krogen. :D

Jag blev bjuden på en öl oxå...slutade med att jag låg i fosterställning i badkaret i fyra timmar efter att ha spytt ut mina inälvor. Men jag va smart och sa att jag skulle på toa och smet ut bakvägen från krogen. :D

Jag var dock smart nog att stå vid baren när de beställde till mig så jag hade koll :) Haha nu när jag nämnde baren. Fan vad bartendern var snygg. :näsblod Försökte flörta lite men han hade självklart flickvän. Märkliga partnerdjur det där. :3freak

Jag var dock smart nog att stå vid baren när de beställde till mig så jag hade koll :) Haha nu när jag nämnde baren. Fan vad bartendern var snygg. :näsblod Försökte flörta lite men han hade självklart flickvän. Märkliga partnerdjur det där. :3freak

Bartenders flirtar bara för att dom vill sälja mer...dom är som horor. :hihi

Bartenders flirtar bara för att dom vill sälja mer...dom är som horor. :hihi

Han var immun mot flört. Han bara visade ringen. Jag flörtade på. Helvete vad jag försökte där. Jag hade precis blivit singel efter mitt 5 åriga förhållande. (nä nu ljög jag, jag var inte 18 utan jag var 19...) och ville ha uppmärksamhet från annat håll. Attention whore it was!

Idag hade jag inte ens försökt på honom. Så jävla tråkig typ :hihi

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...