Singeltråden

Jag kan ta fram sommarbilder när man hade vita änglalockar men jag tycker inte riktigt att det passar till det där lite djävulska ansiktet jag har. Chuckis bride?:hihi

Här åker man och jobbar ett par timmar och så har ni plöjt ner 10 sidor!!!

man blir förbannad... :4skrika

Men vi var båda rätt söta när vi var små.. Frågan är vad som hände sen?

View attachment 379348

Jag blev tvingad,,,jdg gjo......vad händer...har ingrn kontoll på finggrarn........damn detta fivck fotft....vissa dagar äter mn mer mat5,,,,nu ska kah gå tiloll köket och äta nåånnåNÅÅÅÅÅÅÅÅÅYTIJHNNMAT MAT MTATMAMTMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT JSJJ JAG ÖÖR HUNGIG

Jag blev tvingad,,,jdg gjo......vad händer...har ingrn kontoll på finggrarn........damn detta fivck fotft....vissa dagar äter mn mer mat5,,,,nu ska kah gå tiloll köket och äta nåånnåNÅÅÅÅÅÅÅÅÅYTIJHNNMAT MAT MTATMAMTMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT JSJJ JAG ÖÖR HUNGIG

Datorn gått sönder igen?

NU kan jag gå och sova. :rofl

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...