Singel

Haha! han var (är) en kanongubbe, bor i Estland, & det svider nästan värst att jag kanske inte får se honom igen...vi hade en speciell relation.

Nej, men....kanske inte läga att dra över till hennes familj i Estland & vara social om det nu är en annan snubbe på g...

En kompis har kvar sin svärson, snart tio år efter att dottern skaffade ny kille.
Min systers ex är god vän med hela familjen och det är snart tjugo år sedan de separerade.

Man behöver inte ändra hela livet för att man blivit av med tjejen.

Dock kan det vara idé att visa för gemensamma bekanta att man gillar dem och inte umgicks bara för att de kände exet.

Stämmer det där Ola.....så fort man tar i fysiskt & gör ngt så tänker man bara på just det!
Kanske skulle köpa en 250 igen & kasta sig ut i skogen.... :)

Fysisk aktivitet bryter ner stresshormoner.
Hjärnan behöver fett i stresshanteringen
Skogsåka med ett par kompisar avslutat med en juggepankaka och pilsner (menar pilsner - inget supa) på lokala pizzerian = Klad Biltmore.

Last edited:
Sånt där är ju alltid jobbigt.. Har själv varit utsatt för otrohet, och det är ingen lek att ta sig igenom...

Någon skrev att tiden läker alla sår. Det gör den INTE, däremot lär man sig att leva med diverse tragedier man tagit sig igenom i livet. Och det som inte dödar, härdar. Låter klyschigt som fan, men det är så. Tar man sig igenom det så kommer det stärka en som person, även om man sällan märker av det själv.

Alla hanterar sådant här på olika sätt, och jag känner inte dig, så jag kan inte ge dig något tips. Antingen funkar det att träna och få ur dig en massa frustration på det sättet. Eller så funkar det att göra andra saker, hålla sig sysselsatt och inte tänka alltför mycket på det. (Det funkade för mig.) Eller så behöver du ventilera dig, prata om saker och ting, lyssna på musik du inte bör lyssna på och bara inse att allt är skit först, för att sedan kunna ta dig vidare. (Detta funkade också stundtals för mig.)

Det viktigaste är att inte gräva ner sig, försöka ta nya tag och leva vidare. Det kommer kännas skit stundtals, det kommer kännas bätte ibland. Det kommer garanterat vara en berg och dalbana, MEN, det kommer bli bättre med tiden, efterhand som du accepterar läget och inser att du klarar dig på egen hand, har ett eget liv och faktiskt kan nyttja det alldeles utmärkt på egen hand.

Nu har du en härlig(?) tid framför dig med dålig kosthållning, dålig sömn, oplanerade mittiveckan-fyllor, sjaskiga randomknull, patetiska telesamtal till kompisar från förr, ågren över att inte få nåt gjort, internetporr/dejting och humörsvängningar som skulle få en heroinistavvänjare att verka normal.

Håll inte på för länge bara, man kan tydligen bli sån. Har jag hört...

[YOUTUBE-ID]nFvjozii4WI[/YOUTUBE-ID]

Finns det inga köpeflickor i hämndbraschen? Tex:

• Köpeflickan raggar upp exets nya pojkvän.
  • Exet får spader.
  • Efter två veckor raggar man upp köpeflickan som dumpar exets fd nya pojkvän.
  • Exets fd nya pojkvän får spader.
  • Efter ytterligare två veckor dumpar man köpeflickan för en ny (vid behov köpe-)flickvän.

som Swish skriver, det läker inte direkt, men en viktig sak är att se det "positivt" och ta lärdom av skiten.

Jag vet vad jag kunnat gjort bättre i det förhållandet som gick åt helvete p.g.a otrogen flickvän, även om jag såklart anser det är hennes ansvar för sin vidriga handlingar - men det finns alltid något att lära sig och bättre sig på.

Misslyckande = feedback. Ta vara på det.

............

Blev det något studenthak-besök igår!? :)

Vetefan om jag håller med om det. Tycker att de flesta brudar jag träffat efter att förhållanden tagit slut varit helt menlösa (och då är det ändå jag som gjort slut i de flesta fall). Men visst, det är ju ett bra sätt att slippa känna sig ensam för en stund, problemet är den känslan går över jävligt fort, och så känns det ännu värre när man står där ensam igen.

Nja jag ser ju skillnad på att "träffa" brudar och one night stands. Tycker det senare är ett bra sätt att få tankarna på annat. Och kanske efter några månader när man känner sig redo igen så kanske nått av liggen svarar när man ringer igen =)..

Trevlig kväll dudes och skål!

Måste fråga sporthojskolektivet, fick denna bild av en vän idag & det kliar att kasta upp den på Facebook...är det opassande, eller t.om lite härligt passande då damen i fråga haft en annan bakom min rygg?
Vi har 60+ gemensamma bekanta där.... :brynad

Bifogat

• 315677_10150274107886540_552601539_8037618_1704392813_n.jpg
    315677_10150274107886540_552601539_8037618_1704392813_n.jpg
    48.8 KB · Visningar: 57
Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...