Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Svärfar högg upp allt tyvärr.....

Haha! han var (är) en kanongubbe, bor i Estland, & det svider nästan värst att jag kanske inte får se honom igen...vi hade en speciell relation.
Nej, men....kanske inte läga att dra över till hennes familj i Estland & vara social om det nu är en annan snubbe på g...
Haha! han var (är) en kanongubbe, bor i Estland, & det svider nästan värst att jag kanske inte får se honom igen...vi hade en speciell relation.
Alla verkar prata om träning. Är med på en dejtingsida och 99% av tjejerna där skriver att deras största intresse är att träna.

Nej, men....kanske inte läga att dra över till hennes familj i Estland & vara social om det nu är en annan snubbe på g...
Stämmer det där Ola.....så fort man tar i fysiskt & gör ngt så tänker man bara på just det!
Kanske skulle köpa en 250 igen & kasta sig ut i skogen....![]()
Nu har du en härlig(?) tid framför dig med dålig kosthållning, dålig sömn, oplanerade mittiveckan-fyllor, sjaskiga randomknull, patetiska telesamtal till kompisar från förr, ågren över att inte få nåt gjort, internetporr/dejting och humörsvängningar som skulle få en heroinistavvänjare att verka normal.
Håll inte på för länge bara, man kan tydligen bli sån. Har jag hört...
Vetefan om jag håller med om det. Tycker att de flesta brudar jag träffat efter att förhållanden tagit slut varit helt menlösa (och då är det ändå jag som gjort slut i de flesta fall). Men visst, det är ju ett bra sätt att slippa känna sig ensam för en stund, problemet är den känslan går över jävligt fort, och så känns det ännu värre när man står där ensam igen.

Sant det där, man behöver inte fimpa allt bara för att ens ex betett sig som ett svin.....

|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |