Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har för mig att jag läste att han körde den gamla hojen första dagen, men jag kan lika gärna ha helt fel...sandstream skrev:Corser kör med K6:an och har uttalat sig om den men om även Kagayama gör det har jag inte hittat någon info om.
Det borde väl ändå vara rätt troligt att de övergett K5:an då det bara är någon månad kvar till första racet.
Nyteknik skrev:Han har förstås fått frågan om VM i både Superbike och GP flera gånger men jag är osäker på hur han brukar svara. Mitt ganska dåliga minne säger mig att han säger att han inte har något att bevisa, trivs i USA etc.
...
OkejAxxexs skrev:Kagayama kör två st K5 med vissa '06-kitdelar. Bara Corser som fått nya hojen än.
Men är inte K5 och K6 samma sak, borde inte då resultatet med alla trimprylar bli detsamma?sandstream skrev:Enligt Corser så är ju den K6:a han har klart bättre än K5:an när det gäller motorn, bättre vrid och acceleration, så då kanske det inte är så illa kört av Kagayama ändå.
Vad menar du?Strider skrev:Ja, precis det här är ju bara gathojar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Axxexs skrev:Chefen på Ducati Corse, Paolo Ciabatti, svarar om dom senaste ryktena att Checa skulle kunna ersätta Lanzi, som då hade fått hoppa över till SC Caracchi:
All the other riders mentioned are great talents of the present, but we firmly believe that Lanzi is the future. He is young, only 24 years, fast, already a race winner and Italian, which is very important. We have not had a top level winning Italian rider on a factory Ducati for many years.”[/I]
]
Jo, det är samma hoj men Suzuki-fabriken har ju haft ett helt år på sig att hitta ett par hästar till.Neutral skrev:Men är inte K5 och K6 samma sak, borde inte då resultatet med alla trimprylar bli detsamma?
Vinner tror jag inte att han gör men han imponerade stort på mig förra åretR2 skrev:Ciabatti har så rätt, Lanzi är en man med framtiden för sig, närmast så vinner han SBK i år.
sandstream skrev:Jo, det är samma hoj men Suzuki-fabriken har ju haft ett helt år på sig att hitta ett par hästar till.
Kan nog delvis vara sant.gthyni skrev:Magny-Cours var 10 oktober,
dvs lite drygt ett kvartal sen.
Inte håller de på bitarna.
Men håll med om att de prylarna skulle ge lika mycket på en K5. Det var min poäng. K5:an och K6:an måste ha varit olika konfigurerade i praktiken men de hade inte behövt vara det så det hade väl varit lämpligare att säga att "årets tävlingshoj är bättre".sandstream skrev:Jo, det är samma hoj men Suzuki-fabriken har ju haft ett helt år på sig att hitta ett par hästar till.
Visst hade de gjort samma sak på K5:an.Neutral skrev:Men håll med om att de prylarna skulle ge lika mycket på en K5. Det var min poäng. K5:an och K6:an måste ha varit olika konfigurerade i praktiken men de hade inte behövt vara det så det hade väl varit lämpligare att säga att "årets tävlingshoj är bättre".![]()
Axxexs skrev:Ett pressmedelande från Alstare Suzuki om Biaggi kommer innom några dagar enligt deras hemsida.
http://www.alstare.net/infoglueDeli...on?siteNodeId=214&languageId=1&contentId=2615
Precis. Den som har livnärt sig på roadracing tillräckligt länge för att ha haft möjlighet att visa sig värdig en plats i 500 eller MotoGP men kör Superbike ÄR bitter oavsett vad denne säger i intervjuer.Neutral skrev:Stämmer inte det sista uttalanden rätt bra in på honom själv..?
There's not enough money in this world that could ever compensate having his beard in our pitbox.sandstream skrev:Så här sa Corser om Max och de andra förarna från MotoGP på en presskonferens i samband med testerna på Philip Island:
"I know there is talk of Biaggi coming to our team. He might be riding a Suzuki, but he definitely won't be in our box.
It's all interesting, they (the MotoGP riders) have lost their rides and are all looking for a job. Before they said Superbikes suck, now it is the best championship in the world.
För Skägget är ju inte bitter? "I'll be in MotoGP, it's guaranteed". Jo tjenare. Vilken loser.Nyteknik skrev:Precis. Den som har livnärt sig på roadracing tillräckligt länge för att ha haft möjlighet att visa sig värdig en plats i 500 eller MotoGP men kör Superbike ÄR bitter oavsett vad denne säger i intervjuer.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |