Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Letar förtvivlat efter någon sida som har bilder och info om olika Arlen Ness raceskinnställ. Verkar stört omöjligt att hitta av nån anledning. Nån som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss Ullis skrev:
jag har hört talats om ett arlen ness hofmann replica racing ställ ... skall vara finfint grönt kawa ställ, har dock aldrig sett det. Annars finns ju även alpinestars racing replica som är riktigt nice ..Don Quixote skrev:Jepp, där är ett par. Men jag tänkte hitta hela Arlen Ness utbud så man vet vad man kan säga till Duells att ta hem. Vill ha ett Kwack-grönt ställ juh![]()
skitbra sidaflimmer skrev:Prova här: http://www.bg-performance.com/ Där kan du iaf kolla utbudet...
Hehe, jo helt ok ställ, inte min färg bara...brinckis skrev:skitbra sida.... det gröna skulle man allt vilja ha men jag har ju redan ett nytt grönt ställ
![]()
är sugen på att köpa ett ställ till ... det gröna då. det finns ju medlemmar här på sh som bor i staterna ... de kan ju köpa det o sen skicka det till sverigeflimmer skrev:Hehe, jo helt ok ställ, inte min färg bara...
Jag försökte få prisuppgifter från dem för att ev beställa, men det gick inte. Fattade det som att de inte säljer till länder som redan har en generalagent för AN...tyvärr, för de hade för ovanlighetens skull bra utbud för tjejer!!
ja stövlarna hade jag varit sugen på ... då inte hans (45) då jag har betydligt mindre fötterMaverick_ou812 skrev:DQ, du kan du ju alltid PM:a Cralle... Han har ju lagt sitt på hyllan?
Sponsrad av Duells så dom bör ju kunna fixa hem ett? Han hade visst Kwak gröna Oxtar stövlar också.
Jo om det hade varit så enkelt så hade jag suttit med ett nytt ställ på mig nu för att forma till det ordentligt till våren...brinckis skrev:är sugen på att köpa ett ställ till ... det gröna då. det finns ju medlemmar här på sh som bor i staterna ... de kan ju köpa det o sen skicka det till sverige![]()
snacka annars med michael på agvsport ... han fixade mitt skräddarsydda egendesignat gröna kawasaki ställ (4 st kawa logo på det) för otroliga 7,5' inkl fraktDon Quixote skrev:Tanken är väl att få sig ett grönt ställ och kwackgröna oxtar. Måste bara kolla upp om det finns så duells kan beställa hem det. Och uppenbarligen gör det det så man kommer se grön ut![]()
P-E skrev:Racing stället längt ner på sidan är as fränt. Silver/svart. Undra hur mycket det kommer kosta, sen undrar jag om det är en ersättning för den här modellen?
P-E skrev:Racing stället längt ner på sidan är as fränt. Silver/svart. Undra hur mycket det kommer kosta, sen undrar jag om det är en ersättning för den här modellen?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|