Jag tycker ni borde bo ihop![]()
Får vi ta rummet bredvid ditt och Bazookas då?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ni borde bo ihop![]()
Att ni gillar att plocka russin ur mediakakan...
Tja, man ska ju göra det man är bra på!Jaja, yada-yada.
bonny är duktig på att raljera![]()
Får vi ta rummet bredvid ditt och Bazookas då?![]()
Skall vi slå våra påsar ihop och höja "en pilsner" till en platta öl till den av dem som hittar inlägg från någon av oss där vi angriper judar för att de är judar eller på annat sätt uttrycker något som kan anses antisemitiskt. (Nej, att kritisera israels förehavanden är inte antisemitism)
Skall vi slå våra påsar ihop och höja "en pilsner" till en platta öl till den av dem som hittar inlägg från någon av oss där vi angriper judar för att de är judar eller på annat sätt uttrycker något som kan anses antisemitiskt. )
(Nej, att kritisera israels förehavanden är inte antisemitism)
Att, som du, konsekvent kritisera Israel för allt de gör men samtidigt aldrig nämna mycket värre saker andra länder gör tycker jag nog luktar lite antisemitism faktiskt. Varför tar du inte bara och erkänner ditt inneboende hat? Nu framstår du mest som skenhelig.
Den stora massans tystnad kan vara nog så illa. Förstår du överhuvudtaget den meningen?
korvgubbe skrev:In your dreams....
Den stora massan håller käften... det är ju det riktigt sorgliga faktumet.. Oavsett om det gäller diskusisonen med "utmedpackarna" eller annars...
Martin Luther King uttryckte det allt för väl:
"Det är inte de få människornas ondska som är det största problemet utan den stora massans tystnad och likgiltighet"!
korvgubbe skrev:.. situationen gäller inte bara när det rör sig om nazism... det gäller även situationer när t.ex muslimska ledare/förespråkare hyllar terror, då är det nog många som håller tyst i de egna leden...
Att kritisera Israel till förtmån för terrororganisationer är förstås inte antiemtiskt men att kritisera muslimer för deras dagliga övergrepp mot mänskligheten i snart all världens länder är synnerligen islamofobiskt(tm).![]()
Bara för att man skrivit något betyder det i och för sig inte att man lever som man lär. Det känns faktiskt inte som om korvgubbe, bonny m.fl. bryr sig ett dugg om att vi har flyktingströmmar från Sverige. Om så är fallet, visa det gärna lite tydligare genom att ta avstånd från den totalitära lära som sprider sig över världen som ämnar utrota judarna. Så länge vartannat inlägg handlar om att försvara förövarna är det lite svårt att ta oron på allvar faktiskt.
Varför inte se verkligheten... Det är inte antisemitiskt att kritisera Israels övergrepp. Det här heller inte islamofobiskt att kritisera islamister eller muslimska terrorister. Du lever väl inte kvar i den svartvita tiden?![]()
- Det är inte antisemitiskt att kritisera Israels övergrepp.
- Det här heller inte islamofobiskt att kritisera islamister eller muslimska terrorister.
Frågan är tyvärr inte så enkel då vi har ett socialdemokratiskt kommunalråd som deporterar judar via sin invällda väljarbas.
Han påstår sig dock numera ha förstått att han inte förstått något. Eller så.
http://sydsvenskan.se/malmo/article633634/Mina-uttalanden-far-inte-skuldbelagga-oskyldiga.html
http://sydsvenskan.se/malmo/article633636/Hatbrott-upp-pa-agendan.html
Är det islamofobiskt att bli förbannad på deras hucklen då? Eller att bli förbannad på alla särskilda krav som ställs hela tiden "i religionens namn"?
För att besegra fienden Markus måste du lära dig tänka som fienden...
Ungefär såhär ser det ut i muslimernas/vänsterpakcets tomrum bakom pannbenet.
"Jag känjner mej krenkt nu och tycker att alla som säger emot mig eller på något sätt inte håller med mig "missbrukar yttrandefriheten" och att det därför för vidtas stränga åtgärder för att få tyst på dessa rasistiska antisemistiska och främlingsfientliga element. Jag själv är såklart immun och får säga exakt vad jag vill, kalla folk för rasister och kränka andra, särskilt judar eftersom min åsikt och mina värderingar är de rätta." och alla de som inte tycker som jag är inte värda smutsvatten
Efter att ha konstaterat detta inser du snart att det är totalt meningslöst att försöka debattera utan det är bara att skaka på huvvet och gå vidare.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dunning-Kruger-effekten
Efter att ha konstaterat detta inser du snart att det är totalt meningslöst att försöka debattera utan det är bara att skaka på huvvet och gå vidare.
– Inom islam är det inte något tvång för en kvinna att bidra till försörjningen, säger Alia.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|