Fruktansvärt att detta får pågå medan Ilmar och korvgubbe låtsas titta åt ett annat håll. Fy fan säger jag bara!
Att inte gilla judar är nog inget aktivt val, det är ärftligt. Rasism i sin äckligaste form.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fruktansvärt att detta får pågå medan Ilmar och korvgubbe låtsas titta åt ett annat håll. Fy fan säger jag bara!
...........yada yada ..
.....alla typer av hatbrott och attacker på personer baserat på deras religiösa tillhörighet............
..
Roligt/tragiskt att det alltid hetsas om Hitler hit Hitler dit och nazister som håller möten etc.
Men så har vi varje dag i Sverige grova våldsbrott mot Judar som det blundas för bara för att de inte begås av tyskar/svenskar med hakkors tauterade på bröstet.
Skrämmande!
Tycker synd om judarna, de blir aldrig lämnade ifred alltid ska det vara någon jävel på och hacka!
Då skulle jag vilja fråga dig, som är så otroligt objektiv och rättvis, om du bedömer det som ett hatbrott när etniska svenskar attackeras i gruppmisshandelsfall, gruppvåldtäkter eller rån?
För de blir ju utvalda av flocken förortsturkar pga av att de är just svenskar. Förnekar du till och med det så har du verkligen NOLL trovärdighet kvar. Din trovärdighet är väl i och för sig inte direkt hög som den är, men nån slags vett måste du väl ändå ha kvar i dig människa?
.
Precis. Man blir lätt illamående när man inser att folk (läs; idioter) verkligen tror att det är nassar som står bakom den lavinartade ökningen av hatbrott mot judar. Där har Måna, Ilmar och vänstermedia med bravur lyckats kollra bort den fårskock icketänkande sossar mfl som inte fattar ett dyft om hur saker egentligen ligger till. Blinda fån - tyvärr med rösträtt.
Då skulle jag vilja fråga dig, som är så otroligt objektiv och rättvis, om du bedömer det som ett hatbrott när etniska svenskar attackeras i gruppmisshandelsfall, gruppvåldtäkter eller rån?
Precis. Man blir lätt illamående när man inser att folk (läs; idioter) verkligen tror att det är nassar som står bakom den lavinartade ökningen av hatbrott mot judar. Där har Måna, Ilmar och vänstermedia med bravur lyckats kollra bort den fårskock icketänkande sossar mfl som inte fattar ett dyft om hur saker egentligen ligger till. Blinda fån - tyvärr med rösträtt.
Varför är det värre att hata en jude än en muslim? Varför är det värre att hata en muslim än en svensk?Varför är det ena mer rasistiskt än det andra?
Kan inte en muslim vara svensk?
Du är helt klart on the dark side nu.![]()
Skämt å sido så är hatet mot judar fullständigt vidrigt då det bygger på vad de är och inte vad de gör. Malmös judar har väl inte gjort ett skit mot någon i Gaza? Att svenskar hatas av muslimerna är mer förståeligt då vi ännu inte lagt oss helt platt för deras krav, tills vidare kommer de då hata oss och det med viss logik. Muslimerna hatar oss inte heller på grund av vår ras utan istället vår otrohet mot Muhammed och att vi inte hatar frihet lika mycket som dem. När en svensk eller muslim eller eskimå hatar en jude så är det dock bara på grund av tankar om överlägsenhet gente deras ursprung.
... gång på gång uttrycker "förståelse" för vissa typer av hatbrott eftersom de i dina ögon är "självförvållade".
Har han gjort det?! Det var det jäfligaste, var/när då???????????????????
Har han gjort det?! Det var det jäfligaste, var/när då???????????????????
Hm, låt se nu...
Det är förståeligt att svenskar hatas av muslimer då vi ej lagt oss för dem. Det är vidrigt (läs oförståeligt) att judar hatas av muslimer. Har judarna lagt sig för muslimerna då eller...?Det var faktiskt något av en nyhet för mig.
![]()
Givetvis har varken du eller han gjort det i något sammanhang enligt den logik som du framför i inlägg 69.
Ni hatar ju inte utan reagerar på logiska och sakliga grunder. Som att bögar hotar vår moral, muslimer vill ta över världen och våldta alla kvinnor, folk som röker Blend är svagbegåvade, sossar är inte fullvärdiga människor och somalier är tjuvar.
När man är sanningens riddare så propagerar man ju inte för hat och våld, man propagerar för sanningen, friheten och allas vår demokrati. Å framförallt är man ju definitionsmässigt objektiv!
Judarna måste vi givetvis försvara men mest för att utan den judiska staten kan väl inte Guds Rike komma till jorden? Om det är sant är det ju faktiskt ett relativt gott argument som t.o.m. jag skulle kunna ställa mig bakom...
I alla de trådar där jag uttrycker mina sympatier för våld mot svenskar. Så det är bara att gå till de trådarna å läsa.![]()
![]()
Problemet du gör är i princip det samma som antisemiterna i Malmö, tyvärr. Du buntar ihop "judarna" till något kollektiv du vill skuldbelägga för det ena och det andra, de svenska judarna i Malmö har lika lite "skuld" i (påstådda) övetramp mot terrorister i Mellanöstern som du har skuld för vad Thomas Quick eller ISAF gjort. Det finns ingen gemensam nämnare av intresse förutom ursprung och religion. Det är i sig en rasistisk syn på tillvaron.
Att muslimer som med glädje hänger sig till medeltidsritualer och tillbedjan till terrormoskéer och klär sig som extremister sig bör får bära kollektiv skuld för muslimernas dagliga övergrepp mot mänskligheten är lika lite upprörande som att Conny 22 år från Vårgårda i sin nazist-tröja möts med respektlöshet, förakt och ilska.
Jag bjussar på en pilsner om du kan visa var jag skrivit något som ens avlägset kan tolkas åt det hållet.
Spöar någon en svensk för att denne är svensk är det ju givetvis lika illa som när någon spöar en jude för att denne är jude eller en muslim för att denne är muslim.
Det är ju rätt konstigt o
Skall vi slå våra påsar ihop och höja "en pilsner" till en platta öl till den av dem som hittar inlägg från någon av oss där vi angriper judar för att de är judar eller på annat sätt uttrycker något som kan anses antisemitiskt. (Nej, att kritisera israels förehavanden är inte antisemitism)
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|