Jag tycker det är snällt av dig att hjälpa Stuff på traven.![]()
Jaja, iväg och förneka eller förklara något med dig och sluta spamma sönder denna soon-to-be-sticky.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är snällt av dig att hjälpa Stuff på traven.![]()
Menar du inte läsförståelse?Sök hit så kanske de kan hjälpa dig med läsförståels. Med lite tur klarar du tempot.
http://www.stockholm.se/ForskolaSkola/Svenska-for-invandrare-sfi/
fy fan
Kände du dig kreNckt?
Menar du inte läsförståelse?
Hade du haft så dålig läsförståelse som kojjven påstår så hade du ALDRIG förstått att det stod läsförståelse där. Mao, motbevisad![]()
Läsförståelse är uppenbarligen applicerbart även i den tråden. Det är nästan lite sött hur du desperat försöker vrida och vända på allt för att inte så tydligt framstå som korkadOch du Stuff, kan du inte komma tillbaka till Irantråden?! Vill så gärna höra hur du får det till att vara människorättsorganisationernas fel att Israel och USA ännu inte valt att utplåna 70 miljoner människor.
Sticky-tråd i OT2... Vad blir nästa mål? Korvmoj PÅ plattan?Jaja, iväg och förneka eller förklara något med dig och sluta spamma sönder denna soon-to-be-sticky.![]()
"DO sårar vårt rättsmedvetande"
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/do-sarar-vart-rattsmedvetande_4236687.svd
kommenist!!1Bra inlägg.
Det här sammanfattar väl på det stora hela min ståndpunkt:
"Att vägra hälsa genom handtryckning är inte straffbart, ej heller att insistera därpå. Det är däremot uppenbart orimligt att tvinga företag att anställa någon som döljer sitt ansikte för eller vägrar hälsa på företagets kunder på i Sverige vedertaget sätt."
Bra inlägg.
Det här sammanfattar väl på det stora hela min ståndpunkt:
"Att vägra hälsa genom handtryckning är inte straffbart, ej heller att insistera därpå. Det är däremot uppenbart orimligt att tvinga företag att anställa någon som döljer sitt ansikte för eller vägrar hälsa på företagets kunder på i Sverige vedertaget sätt."
Kände inte kvinnan sig kränkt av att han inte hälsade??
Hon hade inte tid att prata när jag ringde henne för att fråga....
Alla dessa lagar som ska skydda diverse minoriteter var nog väl menade till en början, men nu är det ju bara löjligt. Jävla mjukis-dagis ni lever i!
Mesar.
Har du gått påbyggnadskursi Rub it in on Europeanseller?![]()
....på Rivieran....
La Jolla givetvis.Inte franska hoppas jag, frankrike är ett kommunistland.![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |