Var det bara jag som sneglade på Kalla fakta igår? Handlade om Lilla Mogadishu, Rinkeby. Det kallas så tydligen. Att det har gått så här långt att det alltså finns religiösa "poliser" som är ute och ska bestämma över folk är djupt tragiskt. Detta ska tydligen finnas både i vissa Göteborgsförorter och i Malmö också. Grattis Sverige!
Åkte in till Rinkeby C med en polare på sight seeing/safari för kanske 10-12år. Köpte en kebab och kollade läget. Kommer ihåg att det satt en massa somalier i olika samlingslokaler lite här och där och att jag undrade varför. Antar att de redan då satt och planerade hur de skulle kunna få politiker och polis på knä så att sharia får råda därute. Och nu har de lyckats.
Kadafi får inte ordna fester. Det är emot koranen.
När ska Nalin få syra i ansiktet?
Åkte in till Rinkeby C med en polare på sight seeing/safari för kanske 10-12år. Köpte en kebab och kollade läget. Kommer ihåg att det satt en massa somalier i olika samlingslokaler lite här och där och att jag undrade varför. Antar att de redan då satt och planerade hur de skulle kunna få politiker och polis på knä så att sharia får råda därute. Och nu har de lyckats.
Kadafi får inte ordna fester. Det är emot koranen.
När ska Nalin få syra i ansiktet?