Sharia-tråden, eller Halal de luxe

Var det bara jag som sneglade på Kalla fakta igår? Handlade om Lilla Mogadishu, Rinkeby. Det kallas så tydligen. Att det har gått så här långt att det alltså finns religiösa "poliser" som är ute och ska bestämma över folk är djupt tragiskt. Detta ska tydligen finnas både i vissa Göteborgsförorter och i Malmö också. Grattis Sverige!

Åkte in till Rinkeby C med en polare på sight seeing/safari för kanske 10-12år. Köpte en kebab och kollade läget. Kommer ihåg att det satt en massa somalier i olika samlingslokaler lite här och där och att jag undrade varför. Antar att de redan då satt och planerade hur de skulle kunna få politiker och polis på knä så att sharia får råda därute. Och nu har de lyckats.

Kadafi får inte ordna fester. Det är emot koranen.

När ska Nalin få syra i ansiktet?

Jag skulle i och för sig inte heller vilja gå på fest hos Kaddaffi heller. :gnissla

Nej, inte jag heller. Men OM jag hade velat tjingsa på Kadafi på en av hans partyn så skulle jag även få göra det tycker jag.

VA!? Jag trodde ju det var vi svennar som var värsta rassarna!:confused:

Vet inte om jag personligen skulle sätta assyriska ungdomsgäng som trakasserar folk på pluskontot... men det är ju bara jag.

Nej det är nog inte bara du, det är även jag t.ex.
Oväntad vändning i Det Nya Sverige dock.

VA!? Jag trodde ju det var vi svennar som var värsta rassarna!:confused:

Det är ändå vårat fel så det är lugnt, allt är som vanligt. :svenne

Last edited:
Det är nog därför de har hittat på de här nakenkamerorna. Bara för att trakassera muslimer.

Jag tycker att vi ska skylla på alla självmordsbombare istället!

Det är deras fel att vi får hårdare kontroller!

http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article6725182.ab

har inte tänkt på förens nu att dom stackars muslimerna blir mer lidande än vi av alla kontroller nu för tiden...

Ja fy fan vad less man är på att slå upp tidning efter tidning där det ena uppslaget handlar om hur synd det är om dem och nästa uppslag handlar om vilket helvete de sprider på jorden. Finns det en enda lugn och trevlig plats som har många? :confused:

Vad är problemet? :va

Lite Sharialagar har väl ingen dött av? :tungan

129103141098383757.jpg

Snart på barnkanalen

Man vet inte ens i vilken ände man skall börja en morgon som denna, man blir alldeles vimmelkantig.
Skall man kosta på sig en enkel sammanfattning endast?

Muslimerna tänker döda svensk konstnär för att han gjort konstverk de inte gillar i landet de vallfärdar till

Täcker det hela helvetet då eller har man missat något? :va

Man vet inte ens i vilken ände man skall börja en morgon som denna, man blir alldeles vimmelkantig.
Skall man kosta på sig en enkel sammanfattning endast?

Muslimerna tänker döda svensk konstnär för att han gjort konstverk de inte gillar i landet de vallfärdar till

Täcker det hela helvetet då eller har man missat något? :va

Är hon inte påfallande lik Annika Östberg den här Jihad Jane?!
3447786819.jpg

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1912080/jihad-jane-skulle-morda-lars-vilks

Annika_Ostberg_375.jpg

Är hon inte påfallande lik Annika Östberg den här Jihad Jane?!

Faktiskt, och JJ kan nog tänkas dyka upp i en balkonglös etta i Jakan City inom kort även hon. Strö Glenn-fimpar på Kommunala gräsmattan och pimpla rödvin, kolla melodifestival (Haram) och kasta avundsjuka blickar på påskkärringarna med 17 barn var som dagtid går till Orientlivs för att köpa solrosfrö och plågad lamm-del.

Faktum är att Sverige förtjänar JJ och jag tror hon skulle sköta sig bättre än många av hennes åsiktsfränder, tror inte separata skoltransporter och kast från balkong är hennes gren, hon är innit for da thrill mer.

Speaking of Halal...

Farsan och jag var i kina över det kinesiska nyåret, och en av våra mer turistiga aktiviteter innebar att besöka en kinesisk nyårsmarknad. Fullt med försäljningsstånd för både suspekta prylar och suspekt mat, och framförallt fullt av folk. Mitt i vimlet får gubben för sig att det är lunch, och han börjar skanna av alla stånd i systematisk ordning på jakt efter det bästa möjliga alternativet. Han passerar den hela grillade bläckfisken, han passerar de grillade skorpionerna och spindlarna trädda på spett, han passerar de hela friterade småfåglarna, han passerar kinesiska vårrullar och han passerar nudlar i alla varianter för att slutligen stanna och köpa...

Halal spring rolls, genuine muslim cuisine:rofl

Den vanligen förhållandevis nyanserade Nalin Pekgul bekänner färg:

Lars Vilks rondellhund har spelat extremisterna i händerna och försvagat muslimer som slåss för yttrandefrihet och demokrati, anser Nalin Pekgul, ordförande för S-kvinnor.
- För mig är en konstnär någon som slår uppåt, mot överheten. Inte nedåt på en svag grupp som redan ligger, sade hon i Efter tio i TV4.

:zpy :zpy :zpy :zpy :zpy :zpy

Så, nu är alltså största partiet i Sverige för:
  • Deportering av judar
  • Underkastelse gente muslimerna

Det här går ju fortare än anat, lätt som en plätt strippas vi på våra fri- och rättigheter. Att de har mage att komma hit och klaga på vår konst, förslag:

• Åk någon annanstans om ni inte gillar Sverige

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...