Sh-pub Kväll 6/10-07


Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet :hihi?

Nejdå :pannkyss Vi retas tillbaka bara.. Och vi är måååånga fler :hej

Den lär han behöva på lörda!! :D
För du skulle inte ha den va??:va

Jag har ju visserligen Bobo att hålla i.. Men jag håller mej nog till min egna homie :tummenupp

Tack så mycket, du är snäll du:pannkyss

Behöver du inte den själv längre?:)

Jo, jag gör ju det :huvet Nästa dom kommer imorrn, då blir det utlåtande hos sjukgymnasten igen :näsblod
 
Last edited:
Mattias är min den kvällen, stay away bitches....:finger

Jag vet vad bubben vill ha...lite vedklyvarbanka med en touch finess..thats the grej:kär
 



Jo, jag gör ju det :huvet Nästa dom kommer imorrn, då blir det utlåtande hos sjukgymnasten igen :näsblod

Då håller vi alla tummar för att det ska bli ett positivt besked imorron:) så att du kan slänga :kryckor . På lördag så blir det andra bullar :Rockbanan
 

Låter du bli o retas så retas vi bara lite ;) Du får nog en kul kväll :tummenupp

Då håller vi alla tummar för att det ska bli ett positivt besked imorron:) så att du kan slänga :kryckor . På lördag så blir det andra bullar :Rockbanan

Jajamen! Fast å andra sidan är det mer ok att gå med krycka än att gå lite konstigt (då menar jag inte krypa som vissa av de andra herrarna tydligen skulle försöka med).. Så den kanske får följa med ändå :hihi
 
Jag kan glädja sällskapet med att jag med hög sannolikhet kommer tillbringa min lördagskväll tillsammans med er.

Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet :hihi?


Jag hoppas hur som helst på att få träffa en rad ansikten som jag bara sett som bokstäver en längre tid här på SH nu :).
Trevligt!! då får vi se till å hälsa oxå :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top