Kapten Blåskägg
Ny medlem
Här vänder man bort skallen två sekunder å vad händer, jo två tomtar börjar kohandla med fårskinn.
Bönder !![]()
Ja, blev du också lite kåt?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här vänder man bort skallen två sekunder å vad händer, jo två tomtar börjar kohandla med fårskinn.
Bönder !![]()
Ja, blev du också lite kåt?![]()
Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet?
Jag hoppas hur som helst på att få träffa en rad ansikten som jag bara sett som bokstäver en längre tid här på SH nu.
![]()
Edit: Haha, lite sent reagerat, men i varningen låter det nästan som om du pratar av egen erfarenhet![]()
![]()
Om jag blev det så skulle jag inte bääääärätta det !![]()
Några fler som vill käka lite innan vi tömmer baren ?
Jag kan glädja sällskapet med att jag med hög sannolikhet kommer tillbringa min lördagskväll tillsammans med er.
Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet?
Jag hoppas hur som helst på att få träffa en rad ansikten som jag bara sett som bokstäver en längre tid här på SH nu.
Du jag dyker upp och rejält förfriskad oxåLåter som en bra deal.
Ja om du nu inte bangar att komma som du gjorde i vintras på ett visst Sh-partaj *host host*
![]()
![]()
Vilka kommer![]()
Jag kommer !! O min kompis Jenny med TROR jag !![]()
![]()
Det är fan inte sant, mormor ringde igår och hade bestämt sig för att flytta sitt födelsedagsfirande till den här lördagen istället för nästa...
Till råga på allt så fyller hon jämt också. Det värsta är ju att det fortfarande är krut i kärringen, vilket betyder att det inte direkt är någon fika med påtår som gäller. Kommer nog inte nykter därifrån...![]()
Skall se om jag kan slingra mig på något sätt![]()
Egentligen så är jag ju bara rädd om min manliga oskuld, men den officiella ursäkten är i alla fall mormor. Om jag inte kommer så måste det här vara den bästa jävla ursäkten ni hört!
Nej då, vi tar emot dig med öppna armar.![]()
Dig har jag inte bytt många bokstäver med men ändå har jag lagt dig på minnet.
Har man möjlighet till att tacka nej till eventuela sexuella inviter från dig och Jörgen eller är det bara till att luta sig tillbaka och försöka gilla läget?
Dig har jag inte bytt många bokstäver med men ändå har jag lagt dig på minnet.
Har man möjlighet till att tacka nej till eventuela sexuella inviter från dig och Jörgen eller är det bara till att luta sig tillbaka och försöka gilla läget?
Det är fan inte sant, mormor ringde igår och hade bestämt sig för att flytta sitt födelsedagsfirande till den här lördagen istället för nästa...
Till råga på allt så fyller hon jämt också. Det värsta är ju att det fortfarande är krut i kärringen, vilket betyder att det inte direkt är någon fika med påtår som gäller. Kommer nog inte nykter därifrån...![]()
Skall se om jag kan slingra mig på något sätt![]()
Egentligen så är jag ju bara rädd om min manliga oskuld, men den officiella ursäkten är i alla fall mormor. Om jag inte kommer så måste det här vara den bästa jävla ursäkten ni hört!
Några sexuella inviter har jag inte undsluppit mig på länge så du kan nog vara heelt lugn. Det är sällan jag ser ngn jag tänder på.
/J
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti