Sh-pub Kväll 6/10-07

Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet :hihi?

Nejdå :pannkyss Vi retas tillbaka bara.. Och vi är måååånga fler :hej

Den lär han behöva på lörda!! :D
För du skulle inte ha den va??:va

Jag har ju visserligen Bobo att hålla i.. Men jag håller mej nog till min egna homie :tummenupp

Tack så mycket, du är snäll du:pannkyss

Behöver du inte den själv längre?:)

Jo, jag gör ju det :huvet Nästa dom kommer imorrn, då blir det utlåtande hos sjukgymnasten igen :näsblod

Last edited:
Mattias är min den kvällen, stay away bitches....:finger

Jag vet vad bubben vill ha...lite vedklyvarbanka med en touch finess..thats the grej:kär

Jo, jag gör ju det :huvet Nästa dom kommer imorrn, då blir det utlåtande hos sjukgymnasten igen :näsblod

Då håller vi alla tummar för att det ska bli ett positivt besked imorron:) så att du kan slänga :kryckor . På lördag så blir det andra bullar :Rockbanan

Låter du bli o retas så retas vi bara lite ;) Du får nog en kul kväll :tummenupp

Då håller vi alla tummar för att det ska bli ett positivt besked imorron:) så att du kan slänga :kryckor . På lördag så blir det andra bullar :Rockbanan

Jajamen! Fast å andra sidan är det mer ok att gå med krycka än att gå lite konstigt (då menar jag inte krypa som vissa av de andra herrarna tydligen skulle försöka med).. Så den kanske får följa med ändå :hihi

Jag kan glädja sällskapet med att jag med hög sannolikhet kommer tillbringa min lördagskväll tillsammans med er.

Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet :hihi?

Jag hoppas hur som helst på att få träffa en rad ansikten som jag bara sett som bokstäver en längre tid här på SH nu :).
Trevligt!! då får vi se till å hälsa oxå :yoparty

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...