Sh-pub Kväll 6/10-07

Kolla under rätt bord bara, så kan jag kanske få mina zebraöron :rofl
Hångla med zebraöron? uuhh...får redan skrämmande flashbacks från kvällen... I'm to fck'n old for that...tigeröron kanske? :fyllisar

:D Det kommer säkert inte gå å missa herrmiddagen som ligger under bordet ;)
Och jag lovar att du kommer hem med dina öron ;)
Sen om de nu blir hångel med mej eller om du hittar nån annan underbordet är att återstå :D

Har jag förstått detta rätt?

Från kl 13 kör de som vill grunda ordentligt igång på Galway's (Långsamma gruppen)

Från kl 19 kör de som vill käka innan igång (mellangruppen)

Från kl 22:30 kör de som inleder med shots i pintglas-storlek igång (snabba gruppen)

:va

Sen kanske det var en ren nybörjargrupp för de som inte är så vana att svinga en bägare och behöver lite tips om spårval till baren etc :tungan

:D :D Kapten hade ju behövt träna upp sin dricka vana har jag hört...
Sen är de tur för det finns inte några diken i alla fall som killarna kan köra ner i, men dock kan dom halka ner under bordet eller bardisken :D:D:D:D

:D Det kommer säkert inte gå å missa herrmiddagen som ligger under bordet ;)
Och jag lovar att du kommer hem med dina öron ;)
Sen om de nu blir hångel med mej eller om du hittar nån annan underbordet är att återstå :D

om man skiter i glasögonen å glömmer linserna kan man väl hävda att man aldrig var där väl?

Så talar en sann man!

Varför är du inte HÄR ikväll och dricker wirre med oss?

Ja de kan man ju fråga.. :va
Ligger Bålsta i Storstockholm lr??:näsblod

Ja det är inget snack, nu är ni goa mot Em annars blir det spö.....om det mot förmodan skulle finnas några oklarheter så ber jag att få röja dem genom att kunggöra att jag slår hyggligt hårt med båda händerna :)

Hyggligt hårt med båda........? :sissy
Lite som en kissemiss då me klorna ute???:va :D

Men du behöver inte oroa dig för att jag ska göra nåt, finns sämre människor till sånt..:tungan

Last edited:
Hårdträning????:va

Du menar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :dricka :cpparty då va??:confused:

Om man bli fitt av det, så gärna. Låter bra roligare än att gå på box & ranta runt i ringen :)

Har jag förstått detta rätt?

Från kl 13 kör de som vill grunda ordentligt igång på Galway's (Långsamma gruppen)

Från kl 19 kör de som vill käka innan igång (mellangruppen)

Från kl 22:30 kör de som inleder med shots i pintglas-storlek igång (snabba gruppen)
:va

Sen kanske det var en ren nybörjargrupp för de som inte är så vana att svinga en bägare och behöver lite tips om spårval till baren etc :tungan

Den sista var klockren :tummenupp Då hinner man ju att välja kläder & sminka sej också :rolleyes:

Last edited:

Ja ja. jag får väl gå dit och börja själv annars. Jag inte bang, jag är bäng... Muhahahahahahaa :D

du kan ju alltid joina förkrök i nacka, vi är ett outlaw gang som börjar redan kl 15.... alla är välkomna =) vi ska kolla hojfilmer å dricka tüsk öl :tuttar

:yoparty

precis hemkommen efter en hård 2-dagars med 60 galningar som varje år träffas på Roskildefestivalen.
Perstorp kommer sent glömma denna helg....:fyllisar :öl :rock :hoppa :dricka

Undertecknad har bokat bord från 1900.
Jag och Icko e klara å ni andra välbarberade mogna män pmar snarast er bokning till mig !

Kan tänka mig det, lång bussresa från Norrtan va??:va

Fast när du dyker upp har vi suttit till bords i 4(!!) timmar o vätskat strupen.. :D

Visst är det, men nu verkar det som om det blir förkrök på annat håll, på hårt vis :fakta

-@

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...