Halva nöjet med resan är ju att få träffa dig, jag hoppas att du kommer?
Det beror på hur bra du är.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Halva nöjet med resan är ju att få träffa dig, jag hoppas att du kommer?

Bryr du dig om sånt??![]()
Du kan få låna min käpp![]()

Jo, egentligen. Jag ljög för dig när jag sa att det inte gjorde nåt att du var tafatt och försiktig.
Du kan få låna min käpp![]()
Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet?
Vi retas tillbaka bara.. Och vi är måååånga fler 
Den lär han behöva på lörda!!![]()
För du skulle inte ha den va??![]()
Tack så mycket, du är snäll du![]()
Behöver du inte den själv längre?![]()
Nästa dom kommer imorrn, då blir det utlåtande hos sjukgymnasten igen 
Det beror på hur bra du är.![]()
NejdåVi retas tillbaka bara.. Och vi är måååånga fler
![]()
.Ja det verkar inte bättre, jag får skaffa en namnlapp och ha i pannan så du känner igen mig!

Jo, jag gör ju detNästa dom kommer imorrn, då blir det utlåtande hos sjukgymnasten igen
![]()
. På lördag så blir det andra bullar 
Fakk åkkså.
Då håller vi alla tummar för att det ska bli ett positivt besked imorronså att du kan slänga
. På lördag så blir det andra bullar
![]()

Trevligt!! då får vi se till å hälsa oxåJag kan glädja sällskapet med att jag med hög sannolikhet kommer tillbringa min lördagskväll tillsammans med er.
Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet?
Jag hoppas hur som helst på att få träffa en rad ansikten som jag bara sett som bokstäver en längre tid här på SH nu.

Låter du bli o retas så retas vi bara liteDu får nog en kul kväll
![]()
Trevligt!! då får vi se till å hälsa oxå![]()
Jag har ju visserligen Bobo att hålla i..
Mattias är min den kvällen, stay away bitches....![]()

Svara på pm då ditt lilla luuuuuuuuuder![]()


3 fårfällar, blir de bra??![]()
Akta dig för hans "käpp" bara..![]()


Tack
Ja om de är beggade

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |