SH har nu bytt plattform!

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Det råkar inte finnas stöd för automatiskt ljusläge i programvaran? Jag älskar det mörka på kvällstid, men det kan bli väl mörkt på dagen. Vet flera forum som har det, exempel Macrumors. Ingen biggie så klart, men om det bara är en inställning?
 

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + VTR
Jag kan sakna att inte ALLA annonser visa när man klickar på fliken "Annonser" såsom det gjorde på den gamla sajten.
Nu måste man aktivt klicka och välja för att se Köpes-annonserna...
:tråkad
 

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Märkligt att när man klickar på svara så kommer senaste inlägg med utan att jag har klickat på insert quotes knappen, det fungerade bättre på gamla sidan plus att det var lätt att lägga till ett uttryck i form av en figur som inte går att finna här på det nya, hm.
 

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Finspång
Hoj
Gasgas 450 quad
Går det att växla mellan desktop-vy och mobil-vy på något sätt? Tycker gränssnittet är lite för begränsat/enkelt när jag är inne med mobilen.
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Går det att växla mellan desktop-vy och mobil-vy på något sätt? Tycker gränssnittet är lite för begränsat/enkelt när jag är inne med mobilen.
I chrome så väljer man vara "desktop view" eller "datoranpassad" under de "tre prickarna".

Skickat från min SM-G998B via Tapatalk
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Det råkar inte finnas stöd för automatiskt ljusläge i programvaran? Jag älskar det mörka på kvällstid, men det kan bli väl mörkt på dagen. Vet flera forum som har det, exempel Macrumors. Ingen biggie så klart, men om det bara är en inställning?
Gillar inte själv AI som ska säga vad 100% av alla vill ha. Ska fundera och stöter jag på något uppdaterar jag här :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag kan sakna att inte ALLA annonser visa när man klickar på fliken "Annonser" såsom det gjorde på den gamla sajten.
Nu måste man aktivt klicka och välja för att se Köpes-annonserna...
:tråkad
Hmm vad jag minns så var default tidigare endast sälj. De är lite olika i strukturen så borde aldrig varit i en och samma lista.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
I chrome så väljer man vara "desktop view" eller "datoranpassad" under de "tre prickarna".
Det var någon hövding på jobbet som tyckte att MIN tool-sajt skulle mobilanpassas. Jag omdirigerar numera mubiler <tm kråkan> till företagets officiella websajt och har php-meckamicklat in lösen med en strechbar bildkopia av officiella sajten som bakgrund för "desktop". Bah! :FU
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
I den här tråden upprepas inlägg #1 på sidan 2, blir något förvirrande då problemet redan är löst på sidan 1.
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Nu har det gått lite tid.
Jag tycker bytet blev ett lyft, det är roligare att löka omkring här nu.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
I den här tråden upprepas inlägg #1 på sidan 2, blir något förvirrande då problemet redan är löst på sidan 1.
Försökte ta bort detta dubbla inlägg men då raderas tydligen hela tråden, så det sprack.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Finns det en gräns för hur många trådar forumet minns vad man har läst i? Trådar som jag inte har tittat i på ett tag öppnas på första sidan fast jag har läst dem förut. Har jag läst i närtid kommer jag till rätt inlägg.
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Hittar bara stöd för notifikationer via mail. Finns det via Chrome? Har tänkt gå ifrån Tapatalk..
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Finns det en gräns för hur många trådar forumet minns vad man har läst i? Trådar som jag inte har tittat i på ett tag öppnas på första sidan fast jag har läst dem förut. Har jag läst i närtid kommer jag till rätt inlägg.

När du säger förstasidan så den är fast och likadan för alla. Där ska du dock kunna klicka på ikonen längst till höger för att komma till sista inlägget (oavsett om du läst tidigare).
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hittar bara stöd för notifikationer via mail. Finns det via Chrome? Har tänkt gå ifrån Tapatalk..

Missat bevaka tråden så missat din fråga. Sorry!

Men ja notifikationer funkar bara via mail eller "internt" i forumet efter ditt nästa besök.

Vad för fler typer tänkte du på? Så kan jag göra lite research.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top