SH har nu bytt plattform!

Kommer inte ta bort Tapatalk :) men använder det inte själv. Finner det faktiskt inte värt det. Det är lite för mycket egenreklam etc inom deras app jämfört med i början. Men förstår de måste hitta sätt att tjäna pengar i slutändan.

Hej @Swedie. Jag har märkt med notifieringarna att om jag svarar på en tråd så blir det automatiskt bevakning MED mailaviseringar så man måste ta bort bevakning och lägga till igen..
Jag provade också (för länge sedan) klicka i mailet "stäng av mail" eller vad det står men fick då INGA aviseingar..

När man väljer "Svara" och skriver en massa blaj man sen ångrar och väljer "Drafts->Delete draft" borde en "Refresh" postas annars står blajet kvar - och irriterar. Världsviktig feature för böveln! :näsblod

Fint att man kan klistra in bilder direkt från klipp-minnet. Vill minnas att det var ganska knöligt att bifoga bilder här förr

Hej @Swedie. Jag har märkt med notifieringarna att om jag svarar på en tråd så blir det automatiskt bevakning MED mailaviseringar så man måste ta bort bevakning och lägga till igen..
Jag provade också (för länge sedan) klicka i mailet "stäng av mail" eller vad det står men fick då INGA aviseingar..
Hej det där borde vara en personlig inställning. Under Anpassningar och "Content options".

1629700767169.png

D
Ser ut att ha och göra med att annonsen som är aktiv.

Tror jag fixat problemet nu. Ladda om sidan en extra gång även med shift innehållet (laddar om utan cache då).
Det löste problemet! Shift + F5, ett kommando jag faktiskt inte kände till! :)

I köp&sälj är det rätt irriterande att sökfältet alltid är aktivt, så när man har scrollat ner en bit, klickar på en annons, och sen går tillbaka så hamnar man längst upp igen. Går det inte att göra sökrutan oaktiv?

I köp&sälj är det rätt irriterande att sökfältet alltid är aktivt, så när man har scrollat ner en bit, klickar på en annons, och sen går tillbaka så hamnar man längst upp igen. Går det inte att göra sökrutan oaktiv?
Håller helt med! Autofocus funkar inget bra oftast, så fimpade det nu :) Tack för tipset!

Hej Swedie!
Har funderat få en funktion som jag skulle gilla, särskilt i byggtrådar vore det bra om man kunde filtrera så att man bara såg inlägg från TS, vore det möjligt?

Navigeringen fungerar inte som den bör sen ett tag sedan
Kutym är att denna speglar var du är dvs nuvarande

1643129150195.png

borde alltså ha varit

1643129481979.png

Lägga ut ett foto funkar lätt nu.
Men inte alla foton funkar inte
Hade fotat ett gäng hägrar med mobilen men dom funka inte att visa mvh

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP