Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh, Barbera är 20 år och är lika mycket MTV-generation som vilken svensk junis som helst. Jag har många sydeuropeiska kollegor som kämpar med engelskan, men de talar ofta om hur den yngre generationen pratar engelska på ett helt annat sätt.Jo, du är lika ödmjuk som vanligt. Alla länder har man inte engelska sen 3-4'e klass, är osäker ens om man har det som ett obligatoriskt ämne i spanien/frankrike/italien eller om det bara är tillval senare i årskurserna, precis som vi fick välja tyska eller franska. Självklart kan alla 15-18 åringar här hemma som valt tyska och franska hålla presskonferenser på de språken?
Ge knoddarna ett par år så får de nog både mod och kunskap att fixa presskonferenserna också.
För det första kom Roberts ut på banan när Hayden fortfarande var kvar i gruset.Typisk spekulation som inte känns särskilt verklighetsanknuten
Lite intressant att Världsmästaren kom ut på banan samtidigt som Kurtis och efter ca halva racet, tills han då bromsade på sig, låg fortfarande Kurtis i häcken på Världsmästaren ...
Äh, Barbera är 20 år och är lika mycket MTV-generation som vilken svensk junis som helst. Jag har många sydeuropeiska kollegor som kämpar med engelskan, men de talar ofta om hur den yngre generationen pratar engelska på ett helt annat sätt.
Fast Barbera kanske är "dyslektiker"?![]()
..
Finns där öht någon i GP med hygglig utbildning?![]()
Nej, han får gärna köra lite lite saktare i de kommande racen och leka med tvåan så där som Rossi gjorde förr om åren.Behöver han verkligen bli snabbare ?![]()
RdP kanske skulle uppsöka honom för korrigering av sina linser, det verkar vara något fel på avståndsbedömningenRolfo är väll den som haft högst utbildning på senare år. Men han kör iof i WSBK nu. Han ska vara utbildad till optiker.
Precis, och vi snackade ju inte om utbildning här, eller? Glo på MTV behöver man inte vara pluggis för.Den kategori ungdomar som blir RR stjärnor tillhör vanligtvis inte de högpresterande eleverna i skolan framförallt inte då de lägger all sin tid sedan ung ålder på att tävla. Finns där öht någon i GP med hygglig utbildning?![]()
Tack för ditt bidrag till tråden.Du tycker verkligen bra. Ingen annan tycker så bra som du![]()
Utan den förklarningen till bilden kunde den ha tolkats annorlundaThomas Lüthi's mamma, Silvia, visar hur nära han var sin första podium i 250GP. 0,172 sek.
Butter buttrare än vanligtNågra bilder från kraschen.
Hade jag vetat något om språkutbildning så hade jag skrivit det. Men det gör jag inte, så jag får helt enkelt nöja mig med att läsa vad du skriver om saken.Tack för ditt bidrag till tråden.
Trist o bli påkörd sådär...Ett par hittade bilder till..
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |