San Marinos GP

som vanligt är den drabbade mindre upprörd än Sandis:

There is always a possibility that this kind of crash can happen in the first few corners of a race, especially at a tight circuit like this. (Pedrosa på crash.net)

Hade jag vetat något om språkutbildning så hade jag skrivit det. Men det gör jag inte, så jag får helt enkelt nöja mig med att läsa vad du skriver om saken.

Tack så mycket för det förstklassiga tyckandet. Du tycker verkligen bäst! :tummenupp
Det vet inte jag heller. Däremot delade jag med mig av mina erfarenheter om språkkunskaper i sydeuropeiska länder.

Tack för dina fina och relevanta inlägg i tråden.

There is always a possibility that this kind of crash can happen in the first few corners of a race, especially at a tight circuit like this. (Pedrosa på crash.net)

Dani vet exakt vad han pratar om "race incident" eller ...!

Bifogat

• hayd_ped.jpg
    hayd_ped.jpg
    43.3 KB · Visningar: 81
Däremot delade jag med mig av mina erfarenheter om språkkunskaper i sydeuropeiska länder.
Tack så mycket för att du delar med dig av dina erfarenheter om språkkundkaper i sydeuropeiska länder.

Det finns ingen som delar med sig sina erfarenheter om språkkunskaper i sydeuropeiska länder lika bra som du :tummenupp

Tack så mycket för att du delar med dig av dina erfarenheter om språkkundkaper i sydeuropeiska länder.

Det finns ingen som delar med sig sina erfarenheter om språkkunskaper i sydeuropeiska länder lika bra som du :tummenupp

Tack så mycket alla som håller sig till topic...

QUOTE=gthyni;3148545] jag tror nog roadracing-världsmästaren Dani vet mycket väl vad han pratar om,
men du kanske vet bättre?[/QUOTE]

Sanningen e ju såklart att Danis lågmäta mummel beror på att Estoril 2006 fortfarande ligger allt för nära i tid o att i hans kläder gå ut officiellt med gnäll o ställa till en scen förstår till o med han att d gör man bara inte.

Burgess om vad som hände Rossi's motor.

Jeremy Burgess
"-what happened can happen to any four-stroke engine so it may not be the pneumatic valves."

Om Rossi vinner alla race som är kvar i år och Stoner nollar i 3 race och kommer 2:a i resten..

Då blir det så att båda har 311 poäng, 8 vinster och 3 andraplatser var..
Då vinner Stoner VM för han är den ende med en tredjeplacering! :)

Last edited:
Om Rossi vinner alla race som är kvar i år och Stoner nollar i 3 race och kommer 2:a i resten..

Då blir det så att båda har 311 poäng, 8 vinster och 3 andraplaster var..
Då vinner Stoner VM för han är den ende med en tredjeplacering! :)

Dags att slå Unibet en signal eller? :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...