San Marinos GP

Jaha? Vad har tvåtakt/fyrtakt med vissa förares usla språkkunskaper att göra?

Inte mycket annat än att du går igång med ditt evinnerliga jävla gnällfittande så fort nå't inte passar in i din mall. Är det inte tvåtakt så är det spanjorer. HAr du nånsin uttryckt glädje över nånting, nån gång?

Edit: Nej, jag har inte fått nåt på länge.

Någon mer än jag som har krångel med laggande channelchooser? Kanske beror på att motogp närmar sig och att alla connectar?

Om du kör med Windows mediaplayer så prova med att uppdatera till senaste versionen om du inte har den.

Nu borde Stoner ha tagit hem VM om han bara kommer i mål. Eller inte. 85 poängs övertag till dom 4 sista racen blir d då..

Last edited:
Inte mycket annat än att du går igång med ditt evinnerliga jävla gnällfittande så fort nå't inte passar in i din mall. Är det inte tvåtakt så är det spanjorer. HAr du nånsin uttryckt glädje över nånting, nån gång?

Edit: Nej, jag har inte fått nåt på länge.
Har du? Jag tycker det är riktigt taffligt att förare på VM-nivå inte kan hålla en presskonferens på engelska. Om de sen är spanjorer, tvåtaktsförare, fyrtaktsförare, finnar, japaner, bögar eller väskfetischister skiter jag högaktningsfullt i.

Lika spännande race som de senaste. Synd på Hayden, Pedrosa och Rossi, det hade säkert varit lite mer spännande med de kvar i toppen!

Last edited:
Bahh.. det va ju väldigt "spännande"

Tråkigt för Rossi o Hayden, inte mycket dom kunde göra..

Förresten är det nån som vet vad det är dom gör med vänsterfoten precis innan dom slänger ut knät inför en vänsterkurva???

Har du? Jag tycker det är riktigt taffligt att förare på VM-nivå inte kan hålla en presskonferens på engelska. Om de sen är spanjorer, tvåtaktsförare, fyrtaktsförare, finnar, japaner, bögar eller väskfetischister skiter jag högaktningsfullt i.

Jo, du är lika ödmjuk som vanligt. Alla länder har man inte engelska sen 3-4'e klass, är osäker ens om man har det som ett obligatoriskt ämne i spanien/frankrike/italien eller om det bara är tillval senare i årskurserna, precis som vi fick välja tyska eller franska. Självklart kan alla 15-18 åringar här hemma som valt tyska och franska hålla presskonferenser på de språken?
Ge knoddarna ett par år så får de nog både mod och kunskap att fixa presskonferenserna också.

Saidas tipsrad

1. Rossi
2. Hayden
3. Peddo
4. Hopper
5. Hemulen

Stoner vurpar på femte varvet (jag är skeptisk).

Saida hade nog sniffat på en grappa för mycket, det var ju Rossi som bröt på femte varvet.

Det blev ett långtråkigt race där Stoner "The Machine" enkelt körde hem racet.

Kul att se Hemulen & Hopplös på pallen samtidigt.

Klart att Talmacsi inte är ansvarig, jag sade ju att ingen är "ansvarig" men att Talmacsi var där han var gjorde att Faubel vinglade tillbaka in i Corsis bakhjul. Tyckte det såg ut som Corsi missade lite innan och att Faubel hade god anledning att försöka på innern men det tyckte väl Gabor också. :D

250 racet var fint också, synd på Dovi och Kallio bara.

Japp!
Håller helt med.

MotoGP-racet däremot... VILKEN Västgötaklimax!

RdP din d-la ORM-Judas-Dubbelagent-Torped! Du är INTE välkommen till Honda!
:D

Jaja Shit happens, men RdP är alltid inblandad... het som en komet är han den hetlevrade Fransosen. Han ställer till det omkring sig vart han än är...
Rossi ja... skit där med. Det riktiga racet uteblev liksom.

Skitrace!

Bahh.. det va ju väldigt "spännande"

Tråkigt för Rossi o Hayden, inte mycket dom kunde göra..

Förresten är det nån som vet vad det är dom gör med vänsterfoten precis innan dom slänger ut knät inför en vänsterkurva???

Vilar.
Rätar ut benet lite och ökar blodgenonströmningen.

Last edited:
"Well, that's nothing new about De Puniet taking somebody out"

Hopkins när han blev intervjuad i Park Ferme.

undra om det är en merit för de puniet att vurpa en honda... när han själv ska dit nästa år. hmm :)

det såg ut som att de puniet av sig själv fick bakhjulssläpp troligen på grund av gasavslag... och därmed träffade pedrosas bakhjul. that's my story and I'm sticking to it =)

Stoner nya VM-mästare !!!

Tjena RacingÄlskare !

Stoner med 85 poängs ledning nu, o vinner han nästa GP också då är hans VM-titel säkrad......och det är variationsmässigt kuul för genom att det blev2005 Rossi ITALIENSKT, 2006 Hayden AMERIKANSKT, o sen troligen 2007 Stoner AUSTRALIENSISKT !!!

Mvh/MotorcycleManiac
UPPSALA :klappar

"Det blir mycket bättre racing med mindre motorer och högre kurvhastigheter." :rolleyes:

Ge oss 990 cc, 260 hk, vilda sladdar och de jämna racen tillbaka!

"Det blir mycket bättre racing med mindre motorer och högre kurvhastigheter." :rolleyes:

Ge oss 990 cc, 260 hk, vilda sladdar och de jämna racen tillbaka!

Precis, har kollat igenom säsongerna 02-06 i helgen och man ryser av allt sladdande. Racingen är fenomenal!

Vad är skillnaden mellan Rossis dominans i början till mitten av 2000-talet och Stoners i år? Jag minns inte att det var detta gnäll då, ja möjligen från mig vid något enstaka tillfälle. Visst önskar jag mig tätare race men man kan ju bara imponeras av Stoners framfart:Bugar

Nu kanske kritikerna kan droppa tugget om att Vermeulen är dålig i torrt?

Inte ska vi gnälla på RdP, det var en solklar race incident och kan hända vem som helst :rolleyes:

Chansade Yamaha på pneumatiska ventiler?

Kallios high sider borde glädja Chris Ash, NyTeknik mfl, det är ju sånt vi vill se. Ett litet misstag ska svida... :rolleyes:

Faubel gör en tabbe, synd att Corsi ska bli lidande.

3146749 Vad är skillnaden mellan Rossis dominans i början till mitten av 2000-talet och Stoners i år? Jag minns inte att det var detta gnäll då, ja möjligen från mig vid något enstaka tillfälle. Visst önskar jag mig tätare race men man kan ju bara imponeras av Stoners framfart:Bugar
ingen klagar på att någon vinner. du har dragit fel slutsats.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul