San Marinos GP

jag kör eurosport på tv o ljudet från channelchooser (eurosport) på nätet mest för Mamolas direktrapporter/intervjuer från depå o banan.. :tummenupp

Det gamla knepet att köra ljudet från radiosporten i ny tappning :tummenupp

Bah! Comhem suger. Vill ju se på motogp på TV... inte sitta vad datorn. Bah.
Hört talas om vidjååverläj?

Jag klarar mig bra utan High Res. men det är ju klart mer värt pengarna på man köper det i BÖRJAN av säsongen!:fatta! :såjaponken :FU
Var ju ingen större vits att köpa det så länge ComHem hade Eurosport. Men vet du hur mycket bättre High Resolution är?

Last edited:
Hopkins sparkade tillrättavisande efter Checa som vann GP-race när Vingmuttern körde knattecross. :va Lite för mycket adrenalin hos Pedrosa, hoppas han kan omsätta det i hård körning när det är racedags.

1. Pedrosa
2. Rossi
3. Randy

Tror att det är DNF-dags för Stoner idag, småguppiga kurvor brukar rensa i resultatlistorna, och Misano betalar dåligt för effektövertag. Hoppas ffa på tajt racing idag!

Checa var det ja.
Jag skulle just fråga var du hade Stoner... men jag tror inte, trots träningsvurpan att han dyker på racet.
Ok Duccen såg MINST sagt orolig ut över de guppiga partierna. (för styv?)
Men även Hondan skuttade rejält.
Alla verkade har mer eller mindre tendenser till ormningar osv.
Såg ju Hemulens höjdarwobbel i morse! :)

Otroligt mycket folkrace o mkt opolerad körning som straffade sig skulle jag oxå vilja säga :tummenupp

Sant!
Dumdjäveln till kommentator sa att "det var ingens fel" Men det var väl en så äkta torpedering som man kan se där det höll på att bli hela tre i fallet på den striken...

Last edited:
Dumdjäveln till kommentator sa att "det var ingens fel" Men det var väl en så äkta torpedering som man kan se där det höll på att bli hela tre i fallet på den striken...

Det fanns väl flera orsaker till att det blev som det blev men det är väl ingens fel som i ansvar, kan aldrig tänka mig att det döms som något annat är "race incident". Faubel ville ta innern om Corsi men där var Talmacsi, han vinglade tillbaka in i Corsis bakhjul.

Det fanns väl flera orsaker till att det blev som det blev men det är väl ingens fel som i ansvar, kan aldrig tänka mig att det döms som något annat är "race incident". Faubel ville ta innern om Corsi men där var Talmacsi, han vinglade tillbaka in i Corsis bakhjul.

Talmacsi kan väl knappast hållas ansvarig? (han har ju inte ögon i nacken) Och först i böj väljer väl ändå spår ff?
Faubel hade ju samma överfart som en jaktkärra har gentemot en Tiger Moth och borde kanske tänkt till en extra gång innan han gick in i "det felparkerade gänget".

Vilken jäkla highsider av Kallio, och att han ens klev upp på hojen efter den:yoparty

Någon mer än jag som har krångel med laggande channelchooser? Kanske beror på att motogp närmar sig och att alla connectar?

Talmacsi kan väl knappast hållas ansvarig? (han har ju inte ögon i nacken) Och först i böj väljer väl ändå spår ff?
Faubel hade ju samma överfart som en jaktkärra har gentemot en Tiger Moth och borde kanske tänkt till en extra gång innan han gick in i "det felparkerade gänget".

Klart att Talmacsi inte är ansvarig, jag sade ju att ingen är "ansvarig" men att Talmacsi var där han var gjorde att Faubel vinglade tillbaka in i Corsis bakhjul. Tyckte det såg ut som Corsi missade lite innan och att Faubel hade god anledning att försöka på innern men det tyckte väl Gabor också. :D

250 racet var fint också, synd på Dovi och Kallio bara.

Pinsamt att inte kunna ett ord engelska. Helt otroligt.

Ja, plus att han kör tvåtakt. Fyfan vad bögigt. Alla borde köra Suzuki GSX-R1000 hela tiden. Oj, vad vi hatar tvåtakt och alla som nånsin har kört tvåtakt. Spanjorer gillar vi inte heller. Amerikaner på fyrtakt, det är framtiden. Bara fyrtakt ska det vara. Och amerikaner. :brokenfuckingrecord :trött

Var ju ingen större vits att köpa det så länge ComHem hade Eurosport. Men vet du hur mycket bättre High Resolution är?

Det finns en provsnutt på motogp.com för att se skillnaden, den är väl godkänd i fullskärm på min laptop iaf.

Ja, plus att han kör tvåtakt. Fyfan vad bögigt. Alla borde köra Suzuki GSX-R1000 hela tiden. Oj, vad vi hatar tvåtakt och alla som nånsin har kört tvåtakt. Spanjorer gillar vi inte heller. Amerikaner på fyrtakt, det är framtiden. Bara fyrtakt ska det vara. Och amerikaner. :brokenfuckingrecord :trött
Jaha? Vad har tvåtakt/fyrtakt med vissa förares usla språkkunskaper att göra?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul