San Marinos GP

Nä, banan är samma som den varit hela året. WSBK körde samma bana och åt samma håll. Dvs 4180m Santamonica. Men den var annorlunda innan mot tex 2005 och bakåt till 1993 då den var 4060m.

Om du tittar på länkarna jag lade in så står det på SBK:s sida att Misan var 4060 och ett annat antal kurvor. Det förvillade mig.

Hur var det nu då, är det värt 44 Euro extra att köpa 'High Resolution Premium' istället för 'Premium' på motogp.com? Ska man hosta upp 100 Euro måste det fan vara riktigt bra kvalitet. Har för mig att det inte var det?

Jag klarar mig bra utan High Res. men det är ju klart mer värt pengarna på man köper det i BÖRJAN av säsongen!:fatta! :såjaponken :FU

Saidas tipsrad

1. Rossi
2. Hayden
3. Peddo
4. Hopper
5. Hemulen

Stoner vurpar på femte varvet (jag är skeptisk).

1. Rossi
2. Hayden
3. Stoner
4. Hopkins
5. Pedrosa

Hoppas på en riktig fajt om pallplatserna.:yoparty

En regnig söndag e snart räddad, Warm up o introduktion om en kvart på Eurosport. Dax att leverera topp 5 ....

1. Nicky
2. Hopper
3. RdP
4. Marco
5. Stoner

Last edited:
Tills dess kan du om du har någorlunda snabb uppkoppling
kolla upp den här länken, gå in på sport och välj Eurosport spain eller eurosport news, som går att se riktigt bra.
http://www.channelchooser.com/

Tack!!!!! Som f-n!!!! Detta är ju 1000 gånger bättre än ingenting!!!! Eurosport Spain är ju på engelska åxå!
Kanon!:Bugar

Har pedrosa vaknat på fel sida eller var det spasmer i vänsterhanden?:näsblod

1. Stoner
2. Rossi
3. Pedrosa
4. RdP
5. Hemulen

Anm. Stoner ELLER Rossi vinner. Rossi känner säkert hemmatrycket och vill såklart vinna på "hemmabana".
Anthony West blir min Dark Horse.

Har pedrosa vaknat på fel sida eller var det spasmer i vänsterhanden?:näsblod

Peddo verkade lika taggad son Hoppe var då han sparkade efter....vem var det? Samme Guintoli? ;) Stackarn...alla hackar på honom.

Last edited:
Hopkins sparkade tillrättavisande efter Checa som vann GP-race när Vingmuttern körde knattecross. :va Lite för mycket adrenalin hos Pedrosa, hoppas han kan omsätta det i hård körning när det är racedags.

1. Pedrosa
2. Rossi
3. Randy

Tror att det är DNF-dags för Stoner idag, småguppiga kurvor brukar rensa i resultatlistorna, och Misano betalar dåligt för effektövertag. Hoppas ffa på tajt racing idag!

Tack!!!!! Som f-n!!!! Detta är ju 1000 gånger bättre än ingenting!!!! Eurosport Spain är ju på engelska åxå!
Kanon!:Bugar

Håller med! Jag måste säga att jag redan föredrar engelska kommentatorer. De känns mycket mer engagerade och inte minst händer det mer.

Håller med! Jag måste säga att jag redan föredrar engelska kommentatorer. De känns mycket mer engagerade och inte minst händer det mer.

jag kör eurosport på tv o ljudet från channelchooser (eurosport) på nätet mest för Mamolas direktrapporter/intervjuer från depå o banan.. :tummenupp

Eftersom Eurosport inte sände kvalet så tankade jag ner från BBC Sport och det var också bra kommentatorer där tycker jag. Drev mycket med varandra. :D

Shit vad glad jag blev... Man tackar och bockar!
You made my day :yoparty
//T
De tar ju inte paus samtidigt så när man kollar på båda kan man kolla all åkning nästan :tummenupp

Både spain och Eurosport på tv.
Fan vad bra länk.
Nu kan man ju kolla även om man är iväg på Tävling:yoparty

Edit: Spain kigger ett halvvarv efter......

jag kör eurosport på tv o ljudet från channelchooser (eurosport) på nätet mest för Mamolas direktrapporter/intervjuer från depå o banan.. :tummenupp

Det skiljer ju på ett halv varv så det kan bli lite skumt om det hettar till.:D

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka