Sömnproblem

Alicia skrev:
Ge f*n i allt vad stilnoct och liknande är, benzo är mycket beroende framkallande och när man väl har börjat äta dom och sen ska sluta så får man att helvete att sova utan och man hamnar då i samma situation igen.
Ät var tredje timma och försök att inte äta så sent på kvällen och gör av med så mycket energi som möjligt under dagen
Lycka till..bara att fortsätta..förhoppningsvis så sover du bättre efter ett tag.
Man ska inte överdriva riskerna med stilnoct heller, finns de som knaprat i åratal utan att trilla dit. Propavan anser jag vara helt riskfria, och det är tamejfan min yrkesmässiga åsikt som molekylärbiolog... :tungan

Wunder skrev:
Man ska inte överdriva riskerna med stilnoct heller, finns de som knaprat i åratal utan att trilla dit. Propavan anser jag vara helt riskfria, och det är tamejfan min yrkesmässiga åsikt som molekylärbiolog... :tungan

Självklart inte men det jag tycker inte att det är det första man ska rekommendera till någon som har sömnproblem.
Har då dessa personer som har knaprat stilnoct i flera år, försökt att vara utan dom?
Propvan är kanske inte vanebildande, sen funkar dom inte på alla dessutom.

Har exakt samma problem som dig Joe, det går dock i perioder för mig. Har testat allt inkl propavan men det blir ingen skillnad liksom. Tankarna är där ändå konstigt nog, dock så kan jag nästan alltid somna då jag vet att jag inte behöver kliva upp nån speciell tid dan efter :va Men då jag borde kunna somna lätt, dvs när man är trött kvällen efter jobbet så är det tji.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg