Extatisk biljournalist provkör STCC-bil vs. TTA-bil. Citat:..."herrejevvlar va trött den är!!"![]()
Honom skulle man släppa ut på Anderstorp på en PSBK-hoj..."OMG OMG OMG!!!"![]()
Haha undra vad han fick av "flash" för det reportaget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Extatisk biljournalist provkör STCC-bil vs. TTA-bil. Citat:..."herrejevvlar va trött den är!!"![]()
Honom skulle man släppa ut på Anderstorp på en PSBK-hoj..."OMG OMG OMG!!!"![]()
Det ni säger är att någon (eller båda) organisationerna tvingat banägarna att göra ett val?
Jag kan dock inte förstå varför en styrelsemedlem i AB Motorbanan Ring Knutstorp skulle vara ointresserad av att få dubbla rejshelger på "sin" bana, oavsett organisatör. Det ligger väl i banägarens intresse att dra in stålar till verksamheten?
Humlan, då innebär det att Anderstorp är delägare i TTA och drar nytta av att "smutskasta" (förmodligen ett starkt ord) allt som STCC står för? Även Pro Superbike alltså?
Nu är det klart. Här bekräftat av TTA's presschef:Eller är det Ekblom som har SM-guldet? Vem vet?
Ska leta upp det. Fanns på Flash sida, hans förare hade kamera i bilen.Kan man se denna situation någonstans?
Ska leta upp det.
Här är ett inslag i SvT's Sportnytt, inkl bilder inifrån bilarna där man ser gulflaggen under omkörningen: http://svt.se/2.21146/1.2581106/dom_om_stcc-mastare_-_utan_bildbevisKan man se denna situation någonstans?
1,04.108 Robin Rudholm. Tycker du det är långsamt?TTA-tester på Gelleråsen atm.
Örn örn va dom inte gick, typ 1.10...
SaabWTF!!
View attachment 360430
Vad kör STCC-bilarna på för tider? Ett par sekunder långsammare?1,04.108 Robin Rudholm. Tycker du det är långsamt?![]()
1.08 brukar vara gångbart.Vad kör STCC-bilarna på för tider? Ett par sekunder långsammare?
SAAB...
En gång till, en gång till...![]()
Precis som du stör jag mig till vansinne på snacket om olika bilmärken. Av någon anledning ska man göra motorsport för icke motorsportintresserade, ungefär som skitsporten speedway (fast det är snäppet sämre)."Det är VOLVO mot SAAB! Det är Citroen, det är BMW.."
"SAAB tar hem poleposition i världens första TTA race.."
"SAAB tog sig om Volvo allra sist här i kvalet.."
"Vi har tre olika bilmärken inom topp-3"
"SAAB ÄR VINNARE!!!!
Jag kan inte hjälpa det, men jag stör mig som fan på att dom fortsätter att tjata om tillverkare och bilmärken i TTA hela tiden... Det DET ÄR SAMMA BILAR ALLIHOPA!!!!! Det är franska rörramschassien med Nissanmotorer i.. Det är INTE en SAAB, och det är INTE en Volvo....
Annars verkar det rätt coola bilar, och det verkar bli tight och bra racing!![]()
Väldigt märkligt att de vill ha dit all publik de kan få och ge de som satsar en massa pengar i serien så mycket exponering som möjligt.Precis som du stör jag mig till vansinne på snacket om olika bilmärken. Av någon anledning ska man göra motorsport för icke motorsportintresserade...
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |