Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
- Hoj
- KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Har tyvärr ingen hoj heller just nu.
Som tur är har jag en snäll jobbarpolare som låter mig låna hans Speedtriple ibland, för att stilla den värsta abstinensen.
Men...hade jag inte denna sidan att gå in på skulle nog tankarna på hoj vara längre bort än vad dom är nu.
Så fort ekonomin tillåter ska en Gixxer 1000 inhandlas
Skulle vi utan hoj bli utkastade får vi väl starta sporthojhangaround.com
Som tur är har jag en snäll jobbarpolare som låter mig låna hans Speedtriple ibland, för att stilla den värsta abstinensen.
Men...hade jag inte denna sidan att gå in på skulle nog tankarna på hoj vara längre bort än vad dom är nu.
Så fort ekonomin tillåter ska en Gixxer 1000 inhandlas

Skulle vi utan hoj bli utkastade får vi väl starta sporthojhangaround.com
Man kan väl få ha kvar sitt konto tills man blir återfallsknutte iallafall? För mig är det viktigare med ett genuint hoj- och teknikintresse än ett ägarskap. Jag menar, annars känns det ju som om man köper in sig i klubben genom att bara köpa en båge. Kan man verkligen förvänta sig att bli en i gänget på sådana grunder? Jag tycker att man ska förtjäna sitt medlemskap genom att visa att man är en seriös MC-själ. Jag tycker att den sanne motorcyklisten med ett brinnande intresse för motorcyklar och hojandet som sin passion men som av en eller annan anledning råkar vara hojlös för tillfället passar bra mycket bättre in här än Konny 32 år som söker någon att ligga med och som råkar ha en MC stående i garaget...