Rensa upp här inne!

Är en Kawasaki Z750 -83 skäl nog att få vara medlem?

• Antal röstningar
    0
Glöm inte webcam videon när du lättklätt juckar med höfterna, så att macdonaldsfetman dallrar, till nån taskig Shakira låt samtidigt som du med vänster hand viftar bort lillbrorsan som prompt ska vara med på bild.

Och glöm för bövelen inte en closeup på det tatuerade horsigillet i svanken !:fakta

De med ensiffriga medlemsnummer skall vara kvar oavsett. Resten är bara här på lånad tid imo.

Pöbel!

Edit; Honkie får vara kvar jämt efter sitt inlägg för nåt år sedan om hur han kunde åka naken nerför storgatan i boden (eller nåt sånt) utan att nånsin bli stoppad. Det var, som jag kommer ihåg, ett jävligt roligt inlägg. Mc eller inte.

Haha -4 för att jag skriver att jag inte har en hoj och inte kommer köpa en på flera år.

Om ni undrar så tog jag aldrig körkortet under de år jag hade motorcykel heller utan jag körde utan för att jag är rebell. :tummenupp

var tvungen att slå ett slag för rättvisa och reson och jämna ut det lite

Om man utan undantag skriver i OT-forumet så kan jag tycka att det är lite underligt varför man hänger på SH. :va

Haha -4 för att jag skriver att jag inte har en hoj och inte kommer köpa en på flera år.

Om ni undrar så tog jag aldrig körkortet under de år jag hade motorcykel heller utan jag körde utan för att jag är rebell. :tummenupp

Sveriges lärarkår...:D

Om man utan undantag skriver i OT-forumet så kan jag tycka att det är lite underligt varför man hänger på SH. :va

Det finns nog många som hänger på sportforum som inte vet vad som är upp och ned på en boll och som skulle se 100 meter som ett maraton...

Jag tror man ska lära sig se skillnad på kunnande och intresse. Intresse är väl trots allt det viktigaste. Ska man begränsa det till kunnande så gissar iaf jag att det blir glest på forumet.

F.ö. är det ju just den konstanta aktiviteten på forumet som gör SH unikt. Finns många nishforum som förvisso har experter som medlemmar men som ändå är helt meningslösa att använda eftersom aktiviteten är så låg. Att få svar på en fråga kan ta veckor.

Det är ju just det faktum att folk helt planlöst hänger på forumet som gör att någon är här och kan svara den gången de riktiga frågorna ställs.

Om man skriver mest i OT, men läser mest om t ex teknik och byggen då? Sällan jag känner att jag har något att tillföra efter vad de många kunniga på forumet skrivit.

Ja då hyser man ju iaf ngn form av motorcykelintresse.:tummenupp

Men jag tror nog visst att du skulle kunna tillföra mycket i MC-forumet också. Det flesta trådrna där handlar ju om vanliga hojkonsumentfrågår: Tips på favvovägar, varning för en dålig hjälm, kul hojfilm man hittat osv. Det är ju inte så många trådar med tekniknörderi från mig mfl

....Jag tror man ska lära sig se skillnad på kunnande och intresse. Intresse är väl trots allt det viktigaste. Ska man begränsa det till kunnande så gissar iaf jag att det blir glest på forumet....

Helt enig

/J

Last edited:
Jag har alltid hängt till 99% på offtopic. Jag tycker det är sjukt roligt att köra hoj av alla slag men jag är inte det minsta intresserad av att prata bantider eller teknik. Det enda jag vet om racing är att den här Rossi ska väl vara duktig har jag hört. Jag bryr mig helt enkelt enbart om det som jag tycker är roligt, att själv köra motorcykel.

Jag har alltid hängt till 99% på offtopic. Jag tycker det är sjukt roligt att köra hoj av alla slag men jag är inte det minsta intresserad av att prata bantider eller teknik. Det enda jag vet om racing är att den här Rossi ska väl vara duktig har jag hört. Jag bryr mig helt enkelt enbart om det som jag tycker är roligt, att själv köra motorcykel.

Bantider och Rossi tycker jag också är sjukt trist. Racingforumet är nog det jag besöker minst.

Men nu har du väl ändå hojkort? Även om det är trist att ta... ;)

Då borde jag oxo lämna in. Plåtar mer än jag kör! :gnissla till mitt försvar så äger jag iaf en hoj! liiiite sportig dessutom! ;)

Z750 -83?
Så nya grejor har inte jag.
Snabbaste hojjen gjorde 200 som mest.
Efter diverse ombyggnad gör den 180.

Om jag talar för mig själv så är det väl så att de flesta topics varvats en 200 gånger sedan jag reggade mig här och trådar som: "hur ska man kunna försäkra en hoj som ung", "gIxXeR rejsar mot RS4:a", "Vilken hoj ska jag tjöpa", etc etc lockar inte på samma sätt längre. Dock så har man, och kommer alltid ha en del otalt med folk i OT och man snärjls konstant in i nya diskussioner. Självklart använder jag mc-delen när det väl dyker upp en fråga, vilket det gör så länge man hojar.

För min del har det blivit att jag skriver mest i OT-delen av två anledningar.

Dels för att jag saknar kunskap för att komma med råd i de tekniska frågorna, lika så med andra frågor som rent generellt rör motorcyklar. Därför blir det bara till att jag läser i dem delarna.
Dels så är det för att ma via OT ändå kan skriva lite och på så sätt bli delaktig i forumet, sen att vissa ämnen som tas upp där är intressanta är också en viktig del i det hela.

Jag funderar på att komplettera den med en sån där webcambild tagen snett uppifrån också, så man ser ner i urringningen och mina i det perspektivet sammetslena rådjursögon riktas lite halvslutna in i kameran också, då får man garanterat stanna va?

:orolig

Garanterat :fakta

Nej. Kör man inte runt i läderklädd doggy-style posering så är det ingen sporthoj heller.

Det var väl någon här som hade som signatur "Det kanske inte är en sporthoj för dig, men kör jag fortare än 80 svartnar det för ögonen"

Han hade en äldre 400cc tror jag.

Inte 80.
50 var det.
Men nu har jag börjat vänja mig lite.

Om inte min CB400N är tillräckligt sportig får jag väl skaffa en sån här:

honda-cb175-super-sport-175-k7-us_medium00000423_bb73.jpg

En CB175 Super Sport.
Den är ju inte bara sporthoj utan till och med supersporthoj.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT