Rensa upp här inne!

Är en Kawasaki Z750 -83 skäl nog att få vara medlem?

• Antal röstningar
    0
Har tyvärr ingen hoj heller just nu.
Som tur är har jag en snäll jobbarpolare som låter mig låna hans Speedtriple ibland, för att stilla den värsta abstinensen.

Men...hade jag inte denna sidan att gå in på skulle nog tankarna på hoj vara längre bort än vad dom är nu.

Så fort ekonomin tillåter ska en Gixxer 1000 inhandlas :banana

Skulle vi utan hoj bli utkastade får vi väl starta sporthojhangaround.com :D

Bara för att man säljer bågen finns det väl inget som säger att man inte köper en igen?:va Man kan väl få ha kvar sitt konto tills man blir återfallsknutte iallafall? För mig är det viktigare med ett genuint hoj- och teknikintresse än ett ägarskap. Jag menar, annars känns det ju som om man köper in sig i klubben genom att bara köpa en båge. Kan man verkligen förvänta sig att bli en i gänget på sådana grunder? Jag tycker att man ska förtjäna sitt medlemskap genom att visa att man är en seriös MC-själ. Jag tycker att den sanne motorcyklisten med ett brinnande intresse för motorcyklar och hojandet som sin passion men som av en eller annan anledning råkar vara hojlös för tillfället passar bra mycket bättre in här än Konny 32 år som söker någon att ligga med och som råkar ha en MC stående i garaget...

Haha -4 för att jag skriver att jag inte har en hoj och inte kommer köpa en på flera år.

Om ni undrar så tog jag aldrig körkortet under de år jag hade motorcykel heller utan jag körde utan för att jag är rebell. :tummenupp

En viktigare grej kanske vore att rensa ut konton som inte används.

Jag kollade i går vilka som fyllde år och skulle gratta dom jag kände igen, och det var inte någon tror jag.

Många konton var skapade och hade sina enda inloggningar samma dag för flera år sedan

Förmodligen skapade, och sedan kom dom på att dom ville ha ett annat användarnamn och skapade en ny, eller så gav dom upp med forumet.

jag har bara en kawasaki cross just nu så jag går nu avregistrerar mig. jag ber om ursäkt om jag störde. förlåt. förlåt för allt!

jag har bara en kawasaki cross just nu så jag går nu avregistrerar mig. jag ber om ursäkt om jag störde. förlåt. förlåt för allt!

Din bananätarbild är ju skäl nog för att få ha kontot kvar :)

Om du sitter still och håller käften så är det ok för mig att du är kvar, men börjar du yttra dig så kan du dra åt helvete :mad:

Din bananätarbild är ju skäl nog för att få ha kontot kvar :)

Jag funderar på att komplettera den med en sån där webcambild tagen snett uppifrån också, så man ser ner i urringningen och mina i det perspektivet sammetslena rådjursögon riktas lite halvslutna in i kameran också, då får man garanterat stanna va?

:orolig

Jag funderar på att komplettera den med en sån där webcambild tagen snett uppifrån också, så man ser ner i urringningen och mina i det perspektivet sammetslena rådjursögon riktas lite halvslutna in i kameran också, då får man garanterat stanna va?

Fel, ögonen ska inte vara halvslutna, dom ska vara vidöppna och du ska titta snett uppåt.
Dessutom måste du ha idominsalva på läpparna!

/F.jortisexpert

Är det inte lättare att ändra reg-reglerna lite. Att kapa 2/3:edelar av medlemmarna för en regel som skapades i forumets linda mellan jura- och kritaperioden är väl knappast bra för någon annat än för de i rr-forumet och de håller sig just där så de lär ju knappast märka någon skillnad.

... forumets linda mellan jura- och kritaperioden är väl knappast bra för någon annat än för de i rr-forumet och de håller sig just där så de lär ju knappast märka någon skillnad.

...din avatar verkar vara från nån post-mengele period :brynad

Jag för min del tycker att kollar man på folk som gnäller på en film upplaggd på tuben när sporthojarna busar så är 90% av gnället ifrån folk som inte har en sporthoj själv osv.... troligen hänger dom andra 10% med i gnället för att vara solidariska.

Glöm inte webcam videon när du lättklätt juckar med höfterna, så att macdonaldsfetman dallrar, till nån taskig Shakira låt samtidigt som du med vänster hand viftar bort lillbrorsan som prompt ska vara med på bild.

Jag för min del tycker att kollar man på folk som gnäller på en film upplaggd på tuben när sporthojarna busar så är 90% av gnället ifrån folk som inte har en sporthoj själv osv.... troligen hänger dom andra 10% med i gnället för att vara solidariska.
Händer det ofta?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...