Rensa upp här inne!

Är en Kawasaki Z750 -83 skäl nog att få vara medlem?

• Antal röstningar
    0
Men för helvete! Här har jag gått och köpt dyra sporthojar helt i onödan när det tydligen hade räckt med en Z750 för att få hänga här. :huvet

haha, jäkla osis :D

Men för helvete! Här har jag gått och köpt dyra sporthojar helt i onödan när det tydligen hade räckt med en Z750 för att få hänga här. :huvet

Eller silikonbröst och svanktatuering!
Det funkar jättebra för ett flertal här :hihi

(EDIT)
Jag har inget emot dom heller, dom mest uppenbara flarnen brukar försvinna självmant efter ett tag, andra hookar upp med en kille på forumet som har hoj, och vissa för just inget väsen och kan således få vara här ändå!

Z750 -83?
Så nya grejor har inte jag.
Snabbaste hojjen gjorde 200 som mest.
Efter diverse ombyggnad gör den 180.

Du måste defenitivt vara kvar. Vem annars kan hosta upp så klockrena klipp o bilder på en nanosekund!

Hänger man här tillräckligt mycke känns det lite som en cyber familj. Även om man säljer hojen så kan man väl ändå få vara med.

Om garaget brann ner med alla hojar, skulle man bli förvisad till yatsy då, bara för att allt man äger är en bil med mer än 150hk?

Sen är det en helt annan sak med attention whore's vars garage innehåller uringnings poser vars hobby är sex,sex,sex. Ställer er på stan istället med en skylt -samlag 100kr ,kan även dansa!

Jag har ett alfa 4-1 som kan passa på din, då blir du fräck! Mynnar på vänstersidan på klassiskt idiotkawamanér. Billigt!

(Erbjuder en frälsarkrans här, kan vara din enda chans till upprättelse på forumet med den hojen, affär?).

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman