Relationsproblem - Vad göra?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
paus betyder att det är över/hon vill knu..a andra. (kanske har hittat nån annan redan, dom brukar va bra på det men mindre bra på att berätta)

hahahahaha mupparna tar över shit.. :D

Jag har i skrivande stund prelemenärt bestämt mig för att göra såhär.

Hon kom idag hem från en kryssning. Jag frågade lite på msn om hur läget var och sådär. Hon pratar inte med mig mer än svarar på mina frågor. Om hennes inställning berodde på den matförgiftning hon dragit på sig kan man spekulera om. Men hon är i vilket fall som helst inte den jag blev kär i. Och tänker hon inte heller vara det, så kan hon flyga och fara. Att bli tilltalad på dåligt sätt gör mig jävligt förbannad. Hon pratar med mig som om jag skulle sårat henne, och inte tvärtom :kocko . Jag har ett dåligt korttidsminne, minnet av kvällen vi blev tillsammans har bleknat väldigt.

Så om hon vill leva ett singelliv med för mycket festande, supande och knullande med killar valda på måfå, så får hon väl göra det då. Bara jag slipper se, höra eller läsa om det.
MEN JAG TÄNKER INTE UNDERKASTA MIG OCH FÖRSÖKA MED NÅN SOM INTE ENS UPPSKATTAR MIG!!!
Fuck her, hennes förlust. Tänker inte tilltala henne mer, utan ge henne av sin egen medicin. Tänker inte försöka starta en konversation i fortsättningen, sen visa mig på krogen där hon hänger om kanske ett halvår. Nu ska jag mata hårdare på gymmet än någonsin, fixa mitt turboprojekt, och glömma hela skiten tills jag får en ursäkt!

Last edited:
Muskedunder skrev:

Hon kom idag hem från en kryssning. Jag frågade lite på msn om hur läget var och sådär. Hon pratar inte med mig mer än svarar på mina frågor. Om hennes inställning berodde på den matförgiftning hon dragit på sig kan man spekulera om. Men hon är i vilket fall som helst inte den jag blev kär i. Och tänker hon inte heller vara det, så kan hon flyga och fara. Att bli tilltalad på dåligt sätt gör mig jävligt förbannad. Hon pratar med mig som om jag skulle sårat henne, och inte tvärtom :kocko . Jag har ett dåligt korttidsminne, minnet av kvällen vi blev tillsammans har bleknat väldigt.

Så om hon vill leva ett singelliv med för mycket festande, supande och knullande med killar valda på måfå, så får hon väl göra det då. Bara jag slipper se, höra eller läsa om det.
MEN JAG TÄNKER INTE UNDERKASTA MIG OCH FÖRSÖKA MED NÅN SOM INTE ENS UPPSKATTAR MIG!!!
Fuck her, hennes förlust. Tänker inte tilltala henne mer, utan ge henne av sin egen medicin. Tänker inte försöka starta en konversation i fortsättningen, sen visa mig på krogen där hon hänger om kanske ett halvår. Nu ska jag mata hårdare på gymmet än någonsin, fixa mitt turboprojekt, och glömma hela skiten tills jag får en ursäkt!
Gratulerar. Backa inte en tum.

finally... kryssning va.. heheh... say no more.

det här är vad du gör: kalla henne luder o be henne suga bal.. easy as that... MEN för helvete förvänta dej ingen ursäkt o träna inte för hennes skull, du tror att du tränar för att du "ska bli snygg o knäcka" men i själva verket gör du bort dej för du anstränger dej (läs gör mer än andas) för hennes skull.. WTF. det måste sluta nu. fatta hon skiter i dej du finns inte, hon får sitt på annat håll. det är inget o va sur över, vet du hur mycket fina brúdar det finns eller. många! no shit

1 get drunk
2 get laid
3 get over it
(otur - 4 get herpes) :hihi

EisernPferd skrev:
finally... kryssning va.. heheh... say no more.

det här är vad du gör: kalla henne luder o be henne suga bal.. easy as that... MEN för helvete förvänta dej ingen ursäkt o träna inte för hennes skull, du tror att du tränar för att du "ska bli snygg o knäcka" men i själva verket gör du bort dej för du anstränger dej (läs gör mer än andas) för hennes skull.. WTF. det måste sluta nu. fatta hon skiter i dej du finns inte, hon får sitt på annat håll. det är inget o va sur över, vet du hur mycket fina brúdar det finns eller. många! no shit

1 get drunk
2 get laid
3 get over it
(otur - 4 get herpes) :hihi

Tyckte det sade sig självt i senaste texten att det är precis det jag gör.
Jag tränar för min egen skull, inte för någon annans

Muskedunder skrev:
Du gör verkligen helt rätt. Dessutom har du inspirerat mig till att också göra det rätta. Åt helvete med det här. Ett tips; spela Bruce Springsteens Point Blank tills grannarna anmäler dig. Den låten är verkligen som gjord för sådana här tillfällen. Önskar att jag med kunde träna men kroppen sätter stopp för det för tillfället. Styrketräning till hög musik eller att köra svinköra hojen är det enda som hjälper när man vill få ur sig sånt här. Önskar man kunde göra något av det. Ett riktigt stort lycka till! Om ett tag är det här över och du är på topp igen!

Jag har också haft problem med ett ex som går att läsa om i en annan tråd,,
Och nu skiter jag i henne,, har gjort det i typ 3 veckor nu,,
och när jag och polarna gick ut i söndags på det lokala innestället så träffade jag henne,,, jag sa typ bara hej,,
sen gick jag och snacka med några brudar,,
efter ett tag så gick jag och några in och skakade rumpa=),,
och då kom mitt ex fram å skulle dansa med mig,,,
jag gick iväg en liten bit, och då kom det fram en snygg brunett och börja dansa med röven sådär supersexigt,, jag blev ju görkåt av detta beteende :banana
och sedan tryckte hon upp mig mot väggen å gav mig de bästa jävla hånglet jag nånsinn varit med om,,,,, och vi kunde inte hålla oss från att ta lite på varann lite i smyg sådär,,, och detta va på dansgolvet,,, vi stod fan i 3 timmar,, helt sjukt grym brud... hon visste värkligen va hon ville ha,,, och sen när hon sög av öronsnibben så där jävla mega super gött så kom mitt ex och såg altihop,,,

ojsan då=) vi va ju inte diskreta för 5 öre asså,,

sen när jag följde med den här tjjenn ut så ropade mitt ex på mig när den andra tjejen hade åkt,,

hon grät,,,,

ni som har läst min andra tråd " Detta har varit uppe förr" förstår att jag mådde faktiskt bra av det! jag sa det till henne,,,
tänk dig denna kännslan,, gånger 10 , så har du vad jag kände när du sårade mig.....

summan av detta är att skaffa dig en annan brud,,
det finns hur många som helst..
lycka till

Muskedunder skrev:

Fan vad glad jag blir :tummenupp
Hoppas det går bra grabben :krama

Muskedunder skrev:
Alla svar är möjliga. Vi får kanske låta det gå ett tag och se vad som händer i verkligheten istället för att spekulera
Ge inte upp bara för att det tar emot lite.

EisernPferd skrev:
paus betyder att det är över/hon vill knu..a andra. (kanske har hittat nån annan redan, dom brukar va bra på det men mindre bra på att berätta)

hahahahaha mupparna tar över shit.. :D

inte ett svar jag hade hoppats på men jag ansåg samma sak förut. men det här är inte den typen av tjej som knullar runt om vi säger så.... jaja jag vet de är alla likadana, men denna är undanaget som bekräftar regeln...

har inte läst tråden men det verkar vara många som har tjejproblem.
håll er till o köra motorcykel istället. den är oftast villig angående det mesta.
:pannkyss

Rooki skrev:
ni som har läst min andra tråd " Detta har varit uppe förr" förstår att jag mådde faktiskt bra av det! jag sa det till henne,,,
tänk dig denna kännslan,, gånger 10 , så har du vad jag kände när du sårade mig.....

Led med dig när jag läste din förra tråd. Fan va härligt att höra att du verkar må bättre.
Till ditt ex säger jag bara :finger

Edit: Muskedunder, hoppas allt löser sig så smärtfritt som möjligt för dig :)

Pinky skrev:
Led med dig när jag läste din förra tråd. Fan va härligt att höra att du verkar må bättre.
Till ditt ex säger jag bara :finger

Ja fy fan nu leker livet! Va fan e man utan bra polare igentligen,,,,, dom hjälper så jävla mycket i såna här situationer,,
vill tacka alla som har skrivit uppmuntrande saker när det har varit tungt,,

ut å lev livet!
träffa andra tjejer!
simma lugnt

Imponerande!

Är impad av er som har stake nog att säga "Nej, nu får de fan vara nog!".
Hoppas det löser sig med allt, verkligen :tummenupp

Det finns ju faktiskt fler där ute :)

Bikerbitch skrev:
har inte läst tråden men det verkar vara många som har tjejproblem.
håll er till o köra motorcykel istället. den är oftast villig angående det mesta.
:pannkyss
Hur är det det heter?

"I takt med att jag lär känna kvinnan, desto mera älskar jag min mc?" :)

Ursäkta att börja älta den här tråden igen, men den har en rafflande fortsättning

Så här ligger det till

Jag bestämde mig för att ignorera henne. Och det gick bra, tills bilderna från kryssningen(som var anordnad av en klubb) lades upp på klubbens hemsida.
Vad ser jag då? Jo, henne liggandes till synes naken under ett täcke med nån jävla jeppe. Då kommenterade jag bilden med ungefär "Jaha, det var ju en fantastiskt trevlig bild". Hon hade kommenterat den med "Ooooops, hahahaha".
Nu började jag inse att den här bruden är allvarligt rubbad i skallen. Så jag konsulterade hennes två närmsta vänner(förutom hennes bästis), som är fruktansvärt trötta på henne. Vi diskuterade om att detta var hur jävla skabbigt gjort som helst av henne. Dom har nämnt tidigare att hon är fruktansvärt egoistisk och skyller ifrån sina fel på andra, hon gör helt enkelt inte fel, och ber aldrig om ursäkt.
Nu framgick det även att hon tydligen är exakt lika lös som skruvarna i hennes huvud. Värsta slampan tydligen.

Därefter fick jag ett meddelande där hon skrev att jag inte ska lägga mig i vad hon gör blabla..
Jag svarade då nästan ordagrant(rekonstruerar):
"Men snälla.. Som om jag skulle vilja ha med dig att göra!
Tror du att nån kommer stå kvar vid din sida så som du håller på?
Du stöter bort dina egna vänner med ditt ego, behandlar andra människor som SKIT, och för att inte tala om alla killar du spontant ligger med.
Har du dubbla personligheter på allvar?
Nej, du kan svara när du lärt dig be om ursäkt, kan erkänna dina misstag, och vill ändra dig på allvar. Tills dess, don't bother"

Läste inte svaret jag fick så noga, men det var ett patetiskt meddelande om att det var mitt fel ungefär, och att hon minsann inte var ego, och det var inget fel på henne blabla. Nej det är nog mig det är fel på, som gränsfall har en lysande gloria svävande över huvudet.

Hon är i varje fall borttagna ut alla kontaktlistor, telefonböcker, alla foton. Ja, allting. Och jag saknar henne inte, tänker jag på henne finns endast rent hat. Nu slipper jag äntligen den jävla suggan(ursäkta språket, men det är befogat). Hemskare människa med mörkare själ får man leta efter. Hon lurar en genom att vara gullig och fin, sen skjuter hon en i ryggen när man minst anar det. Skönt! Nu kan jag gå vidare med mitt liv, en erfarenhet bittrare. Tack för ert stöd! Nu kanske man äntligen kan få lite sinnesfrid!

Edit: Måste tillägga att jag blev förvånad över vilken respons man fick här

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna