EisernPferd
Ny medlem
paus betyder att det är över/hon vill knu..a andra. (kanske har hittat nån annan redan, dom brukar va bra på det men mindre bra på att berätta)
hahahahaha mupparna tar över shit..
hahahahaha mupparna tar över shit..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gratulerar. Backa inte en tum.Muskedunder skrev:Jag har i skrivande stund prelemenärt bestämt mig för att göra såhär.
Hon kom idag hem från en kryssning. Jag frågade lite på msn om hur läget var och sådär. Hon pratar inte med mig mer än svarar på mina frågor. Om hennes inställning berodde på den matförgiftning hon dragit på sig kan man spekulera om. Men hon är i vilket fall som helst inte den jag blev kär i. Och tänker hon inte heller vara det, så kan hon flyga och fara. Att bli tilltalad på dåligt sätt gör mig jävligt förbannad. Hon pratar med mig som om jag skulle sårat henne, och inte tvärtom :kocko . Jag har ett dåligt korttidsminne, minnet av kvällen vi blev tillsammans har bleknat väldigt.
Så om hon vill leva ett singelliv med för mycket festande, supande och knullande med killar valda på måfå, så får hon väl göra det då. Bara jag slipper se, höra eller läsa om det.
MEN JAG TÄNKER INTE UNDERKASTA MIG OCH FÖRSÖKA MED NÅN SOM INTE ENS UPPSKATTAR MIG!!!
Fuck her, hennes förlust. Tänker inte tilltala henne mer, utan ge henne av sin egen medicin. Tänker inte försöka starta en konversation i fortsättningen, sen visa mig på krogen där hon hänger om kanske ett halvår. Nu ska jag mata hårdare på gymmet än någonsin, fixa mitt turboprojekt, och glömma hela skiten tills jag får en ursäkt!
Kan jag få hennes MSN?Muskedunder skrev:Så om hon vill leva ett singelliv med för mycket festande, supande och knullande med killar valda på måfå, så får hon väl göra det då.

EisernPferd skrev:finally... kryssning va.. heheh... say no more.
det här är vad du gör: kalla henne luder o be henne suga bal.. easy as that... MEN för helvete förvänta dej ingen ursäkt o träna inte för hennes skull, du tror att du tränar för att du "ska bli snygg o knäcka" men i själva verket gör du bort dej för du anstränger dej (läs gör mer än andas) för hennes skull.. WTF. det måste sluta nu. fatta hon skiter i dej du finns inte, hon får sitt på annat håll. det är inget o va sur över, vet du hur mycket fina brúdar det finns eller. många! no shit
1 get drunk
2 get laid
3 get over it
(otur - 4 get herpes)![]()
Du gör verkligen helt rätt. Dessutom har du inspirerat mig till att också göra det rätta. Åt helvete med det här. Ett tips; spela Bruce Springsteens Point Blank tills grannarna anmäler dig. Den låten är verkligen som gjord för sådana här tillfällen. Önskar att jag med kunde träna men kroppen sätter stopp för det för tillfället. Styrketräning till hög musik eller att köra svinköra hojen är det enda som hjälper när man vill få ur sig sånt här. Önskar man kunde göra något av det. Ett riktigt stort lycka till! Om ett tag är det här över och du är på topp igen!Muskedunder skrev:Jag har i skrivande stund prelemenärt bestämt mig för att göra såhär.
Muskedunder skrev:Så om hon vill leva ett singelliv med för mycket festande, supande och knullande med killar valda på måfå, så får hon väl göra det då. Bara jag slipper se, höra eller läsa om det.
MEN JAG TÄNKER INTE UNDERKASTA MIG OCH FÖRSÖKA MED NÅN SOM INTE ENS UPPSKATTAR MIG!!!
Fuck her, hennes förlust. Tänker inte tilltala henne mer, utan ge henne av sin egen medicin. Tänker inte försöka starta en konversation i fortsättningen, sen visa mig på krogen där hon hänger om kanske ett halvår. Nu ska jag mata hårdare på gymmet än någonsin, fixa mitt turboprojekt, och glömma hela skiten tills jag får en ursäkt!

Ge inte upp bara för att det tar emot lite.Muskedunder skrev:Alla svar är möjliga. Vi får kanske låta det gå ett tag och se vad som händer i verkligheten istället för att spekulera
EisernPferd skrev:paus betyder att det är över/hon vill knu..a andra. (kanske har hittat nån annan redan, dom brukar va bra på det men mindre bra på att berätta)
hahahahaha mupparna tar över shit..![]()

Rooki skrev:ni som har läst min andra tråd " Detta har varit uppe förr" förstår att jag mådde faktiskt bra av det! jag sa det till henne,,,
tänk dig denna kännslan,, gånger 10 , så har du vad jag kände när du sårade mig.....

Pinky skrev:Led med dig när jag läste din förra tråd. Fan va härligt att höra att du verkar må bättre.
Till ditt ex säger jag bara
Ja fy fan nu leker livet! Va fan e man utan bra polare igentligen,,,,, dom hjälper så jävla mycket i såna här situationer,,
vill tacka alla som har skrivit uppmuntrande saker när det har varit tungt,,
ut å lev livet!
träffa andra tjejer!
simma lugnt
Hur är det det heter?Bikerbitch skrev:har inte läst tråden men det verkar vara många som har tjejproblem.
håll er till o köra motorcykel istället. den är oftast villig angående det mesta.
![]()
Peccus skrev:Hur är det det heter?
"I takt med att jag lär känna kvinnan, desto mera älskar jag min mc?"![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!