Regnträning på tisdag@ sviestad.

Till allt löst folk som inte ska köra...

Ni (även jag) är välkomna som funkisar runt banan. Det har varit oerhört glest på funkisar funt banan de senaste träningarna. Det kan behövas en eller kanske två personer runt banan då vi planerar att ha startträning den sista timmen eller halvtimmen, beroende på hur många som kommer!

Torkel, jag säger bara det tror jag när jag ser det... :tungan

Ja jag vet inte....sist jag var på Sviestad så besegrade banan mig och jag är inte mentalt återställd än. Det skulle i och för sig vara roligt att köra min nu fungerande RGV en hel träningkväll (peppar peppar...).
Blir det regn så har man ju en ursäkt att slippa i alla fall.:gnissla

Alx skrev:
2339835 Jag vet en...eller till och med två som gärna hjälper till med svartflaggorna under långsamma passet, men bara om jag får säga vem som ska svartflaggas. :hihi

Behöver du hjälp? Ska jag komma och ta emot betalningar eller tänker du va här tidigt den här gången?

Hur som hälst så kommer jag...som vanligt!

Sist jag kom lite sent hade vi en son att skjutsa till sin mamma i Katrineholm. Därav den sena ankomsten. Men nu skall vi försöka åka tidigare.
Behöver absolut hjälp, om du vill sköta betalningarna så är det kalas!
Se bara till att alla betalar den här gången :)

Till alla som ska köra: Ha jättegärna med er jämna pengar! Blir så mycket lättare då! Tauk!

Kan någon vänlig själ rapportera väderläget runt lunch imorgon? Jag har 20-25 mil till banan och skiter nog i det om det blir regn.

valmers skrev:
2341203 Kan någon vänlig själ rapportera väderläget runt lunch imorgon? Jag har 20-25 mil till banan och skiter nog i det om det blir regn.

Kan försöka lägga in en notis här.. räcker det med ett inlägg i denna tråd eller önskar du ett pm med?

Jag ska dit & ta rygg på dom däringa snabba A-förarna....
Kanske testar med bogserlina för att komma under 55 tider.

Imponerande kört i helgen Håkan.....

//
Benny

håkan skrev:
2340200 det blir ju inte alls regn på tisdag!
det står ju 21 grader varmt!

Jag hade gärna kommit om det inte vore för alla förb...... kring aktiviteter som stör, satsar på nästa Tisdag.

Tycker det är en härlig stämning på Tisdagarna där nere.

MC Doktorn skrev:
2341840 Jag hade gärna kommit om det inte vore för alla förb...... kring aktiviteter som stör, satsar på nästa Tisdag.

Tycker det är en härlig stämning på Tisdagarna där nere.
Nästa tisdag ska jag övertyga dig! Help me, help you... för att du sedan ska skrika SHOW ME THE MONEY...

J.Andersson skrev:
2341856 Nästa tisdag ska jag övertyga dig! Help me, help you... för att du sedan ska skrika SHOW ME THE MONEY...

Yes ta fram en racepreppad R1 04 framåt så är jag me på det.

Min Höst är värre än nånsin flytt jobb resor, kvinnor och barn inget garage kanske.

Hur ska tiden räcka till :näsblod

Kommer aldrig hinna med att preppa så ready for race gäller.

J.Andersson skrev:
2341642 Jag skruvar numera Renault Trafic och Yamaha R6 så kommer ej! =[

Va sysslar du med igentligen! Du hittar hela tiden på nya anledningar att slippa åka hoj... Se till att skruva ihop din gamla rishög till hoj nu så du kan köra i morgon!

Vädret blir utmärkt! Lite svalare, men inget regn. Avgasportarna sitter precis som dom ska enligt boken, och vädret gör att jag inte behöver bekymra mig om bestyckningen. Det ger förhoppningsvis +10 km/h till på rakan och nya rekordtider! Wow!

ozto skrev:
2341893 Va sysslar du med igentligen! Du hittar hela tiden på nya anledningar att slippa åka hoj... Se till att skruva ihop din gamla rishög till hoj nu så du kan köra i morgon!

:fakta

J.Andersson skrev:
2339746 Vilka kommer och varför framförallt?

Jag. För att jag behöver en lång rakstäcka till att checka hur min motor mår...

MC Doktorn skrev:
2341878 Yes ta fram en racepreppad R1 04 framåt så är jag me på det.

Min Höst är värre än nånsin flytt jobb resor, kvinnor och barn inget garage kanske.

Hur ska tiden räcka till :näsblod

Kommer aldrig hinna med att preppa så ready for race gäller.

Sälj hojjen NU så hinner du köpa en ny hoj till nästa säsong...

:felämne

ja dyker upp något senare då ja är ensam på jobbet å inte kan smita tidigare, vilket betyder att ja kommer ha gott om värme i däcken när ja kört in all förlorad tid på vägen dit...:banana

valmers skrev:
2342068 Inlägg i tråden räcker fint!
Igår var prognosen att ett område med moln och regnskurar skulle dra norråt över östra Götaland under dagen och tidiga eftermiddagen. Tydligen har lågtrycktet tagit en västligare bana än man förutspådde och nu väntas enbart växlande molnighet under resten av dagen. Det ser lovande ut!

Saxat från smhi.se "I norra Norrland och även i Götaland väntas växlande molnighet och i de östra delarna ganska soligt och upp mot 25 grader. Över främst västra Götaland kan regn- eller åskskurar förekomma."

Se även www.weather.com

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back