Rapport från Karlstad, Hagster fixade kortet!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Nu har parveln klarat uppkörningen. Inte så konstigt egentligen med den excellenta coachningen på konbanan och den superba hojen han körde upp på. Självklart tar jag åt mig största äran.

Grattis säger jag!!

Och jag. Utegångsförbud i Karlstad är på sin plats nu. Gatorna är inte säkra längre.

Grattis!
Se nu fan till att fixa lite bra väder oxå :)

Huhh.... nu är han ute och styr runt på min räser.... håll er inne nu som bor här.

Grattis lill hagge, nu är väl Orginal Hagge nervös med oss andra trafikanter? Vad körde du upp på¨och vad är det som gäller för begränsningar. Typ EU moppe regler eller :squid

Pappsen skrev:
Grattis lill hagge, nu är väl Orginal Hagge nervös med oss andra trafikanter? Vad körde du upp på¨och vad är det som gäller för begränsningar. Typ EU moppe regler eller :squid

Han körde upp på en 25kW ZXR. A begränsad har han nu alltså.

Kan man ta en olycksförsäkring på nån annan? Skämtar bara, ta de varligt nu, inte låta sig bli hetsade av idioter som inte hajar bättra. Det gör jävligt ont att smälla, det lovar jag. Kom ihåg vad som hänt mig bl.a...

Snyggt grabben..skönt att höra..
välkommen att dansa med dom stora björnarna..!! :tummenupp

Rigge skrev:
Huhh.... nu är han ute och styr runt på min räser.... håll er inne nu som bor här.

Han var allt in och berättade för mig! Kommer oxå att hålla mig inomhus ett tag framöver (tills på söndag iaf). Vad tror ni i Karlstadtrakten om att köpa en hundpejlingsutrustning att hänga på hans kommande hoj?? Då vet vi ju vart han är när han är ute och rejsar :D

Nu slipper man ha honom bakpå i förtsättningen, men han kommer troligen att försöka ligga i bakhasorna istället :crash

Grattis på dig Lilleman!!

Grattis hagge!

nu är det svåraste kvar! att behålla styrlappen under prövotiden!
Fresten kommer ner med hoj och kryckor till örebro den 17:e maj då hagge vill jag ha en guidad tur över karlstads gator och torg!

fan. nu kan man inte driva med honom för att han inte har körkort längre. hehe.

GRATTIS DANNE!

anja skrev:
fan. nu kan man inte driva med honom för att han inte har körkort längre. hehe.

GRATTIS DANNE!

Ge pojken en vecka, sen kan vi driva med honom för att han blev av med lappen.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park