Rapport från Karlstad, Hagster fixade kortet!

Rigge skrev:
Han har ju inget att bli av med den på.

Man kan köra fort med en lånad hoj oxå :fakta
och åker man förbi den lokala MC-butiken så finss det massor av hojar att bli av med lappen på!
Nåja, kanske inte massor om man har A1 men det finns nog några iaf :squid

Grattis Daniel!

Fan va roligt för dig! :rock

Då antar jag att du ska till streetrace´t på gamla flygplatsen på Söndag, vi ses antagligen där då! :bow

Haggefucko! Du MÅSTE köpa en Aprilia nu. Min. Special price only for you.

pajo skrev:
Man kan köra fort med en lånad hoj oxå :fakta
och åker man förbi den lokala MC-butiken så finss det massor av hojar att bli av med lappen på!
Nåja, kanske inte massor om man har A1 men det finns nog några iaf :squid

Han har inte A1, utan A begränsad... A1 är ju lätt Pajo :rodnar

Hehe, tack som fan! Känns otroligt skönt! Trodde inte jag skulle klara det så lite som jag körde... 2-3h övande på konbana och garagevändning sen 45 min trafikkörning... Men men, är man en talang så är man ;)

Störst tack till Rigge som låna ut hojen sin och åkte 70 mil bara för min skull!

Grattis som f*n din lille parvel. Nu är det bara hojen kvar, sedan är du nästan man. :D

Hagster skrev:
Hehe, tack som fan! Känns otroligt skönt! Trodde inte jag skulle klara det så lite som jag körde... 2-3h övande på konbana och garagevändning sen 45 min trafikkörning... Men men, är man en talang så är man ;)

Störst tack till Rigge som låna ut hojen sin och åkte 70 mil bara för min skull!

Körde rigge 70 mil bara för att du skulle ha en hoj att köra upp på!!?? Den mannen är jag imponerad av, han måste ha ett stort hjärta! :bow
Grattis förresten, sen är det imponerande att du körde upp på en zxr, den kan inte vara lätt i garagevändning eller konbana precis.

GRATTIS FAGSTER!!!!

Jaja... Då vet du vad som väntar... Leta upp en hoj å brumma till stora staden och dricka öl. Jag bjussar... På ett par...

Blir det raggar-runda runt torget nu? En sväng längs med ån? ;)

"Kör försiktigt" :)

/Lucky9

Grattis Ponken

Eller nu är du ju stora mannen ju =D

Behåll nu bara kortet länge nog att man hinner se dig på en vacker hoj oxå *host host* Blå ZXR *host Host* :tummenupp

/oXydex

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...