Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dee_cati skrev:Körde rigge 70 mil bara för att du skulle ha en hoj att köra upp på!!?? Den mannen är jag imponerad av, han måste ha ett stort hjärta!![]()
Grattis förresten, sen är det imponerande att du körde upp på en zxr, den kan inte vara lätt i garagevändning eller konbana precis.
Lucky9 skrev:GRATTIS FAGSTER!!!!
Jaja... Då vet du vad som väntar... Leta upp en hoj å brumma till stora staden och dricka öl. Jag bjussar... På ett par...
Blir det raggar-runda runt torget nu? En sväng längs med ån?
"Kör försiktigt"
/Lucky9
oXydex skrev:Grattis Ponken
Eller nu är du ju stora mannen ju =D
Behåll nu bara kortet länge nog att man hinner se dig på en vacker hoj oxå *host host* Blå ZXR *host Host*![]()
/oXydex
Hagster skrev:
Ja... Är faktiskt sugen på en ZXR nu när jag kört Rigges en del. Så vi får se vad det blir i framtiden....![]()
pajo skrev:Va?? Blir det ingen twin?? En SV650 eller Ducce 750S borde ju bli perfekt till dig! Köp ingen ylande radfyra utan gå direkt på en riktig hoj![]()
Grattis igen!!
Mattiaz skrev:
Pajo: Eftersom din PM-varning inte fungerar, jag sticker direkt till Karlstad efter jobbet, för hjälmen hade kommit nu![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |