Rapport från Karlstad, Hagster fixade kortet!

Tack alla! Känns otroligt skönt! Blev ett par mil igår kan jag lova... :rolleyes:

Dee_cati skrev:
Körde rigge 70 mil bara för att du skulle ha en hoj att köra upp på!!?? Den mannen är jag imponerad av, han måste ha ett stort hjärta! :bow
Grattis förresten, sen är det imponerande att du körde upp på en zxr, den kan inte vara lätt i garagevändning eller konbana precis.

Jepp! Han körde 70 mil bara för miiiiin skull. Ordentligt schysst!

Nej, varken garagevändningen eller konbanan är enkelt med en zxr. Vid garagevändningen tar händerna i och vid konbanan så är vändningen längst bort hyfsat tight så den tar massa tid. :hej

Lucky9 skrev:
GRATTIS FAGSTER!!!!

Jaja... Då vet du vad som väntar... Leta upp en hoj å brumma till stora staden och dricka öl. Jag bjussar... På ett par...

Blir det raggar-runda runt torget nu? En sväng längs med ån? ;)

"Kör försiktigt" :)

/Lucky9

Jorå, brummade förbi torget igår kväll alltid, storposer som man är.... :crash

oXydex skrev:
Grattis Ponken

Eller nu är du ju stora mannen ju =D

Behåll nu bara kortet länge nog att man hinner se dig på en vacker hoj oxå *host host* Blå ZXR *host Host* :tummenupp

/oXydex

Ja... Är faktiskt sugen på en ZXR nu när jag kört Rigges en del. Så vi får se vad det blir i framtiden.... :)

nämen, hälledosingen. Där kom det. Det som du har väntat på så länge!

Hur går det med den där insamlingen till en R6:a då?

Hagster skrev:

Ja... Är faktiskt sugen på en ZXR nu när jag kört Rigges en del. Så vi får se vad det blir i framtiden.... :)

Va?? Blir det ingen twin?? En SV650 eller Ducce 750S borde ju bli perfekt till dig! Köp ingen ylande radfyra utan gå direkt på en riktig hoj :mattias

Grattis igen!!

pajo skrev:
Va?? Blir det ingen twin?? En SV650 eller Ducce 750S borde ju bli perfekt till dig! Köp ingen ylande radfyra utan gå direkt på en riktig hoj :mattias

Grattis igen!!

Klart grabben ska ha rätt antal cylindrar (läs 4), annars är det ju glidarvarning :crash

Pajo: Eftersom din PM-varning inte fungerar, jag sticker direkt till Karlstad efter jobbet, för hjälmen hade kommit nu :bow

Fan, allt detta snack om ZXR gör mig helvirrig...... jag vill ha mina hojar nu :mad:

GRATTIS HAGSTERBAGSTER

Nu kommer du på en fin ZXR till SHfesten :rock

Kör nu runt med din Proud Poser tröja med :D

750RR

Mattiaz skrev:

Pajo: Eftersom din PM-varning inte fungerar, jag sticker direkt till Karlstad efter jobbet, för hjälmen hade kommit nu :bow

Härligt!! :D Snudd på att du måste komma förbi och visa upp den!!

Bättre sen än aldrig.... (speciellt när det gäller sex)

JÄTTEGRATTIS LILLA GUBBEN
Se nu till att hålla dig på hjulen bara. Annars kommer hela PBR och våldtar grisen från förra året....

2 år går fanimig inte fort. Var exakt 2 år sen idag som man stod och frös ute på Karlstads gamla flygfält och väntade på att få dra garagevändningen.

ÄÄÄÄNTLIGEN får man leka med dom stora pojkarna. Samma känsla idag som för 2 år sen. FAN VA GÖTT!!!

Tack igen till Rigge som hjälpt mig fruktansvärt mycket! :tummenupp

VM i trådväckning... Jag vet :D

Grattis för att du lyckats hålla i kortet eller nått :hej

undra om det är nån snabb 750r i värmland idag? :ätapiller

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär