Ett gäng år sedan var jag ute med några polare på ett hak där samtliga polare ska hårdragga. Själv var jag redan gängad med en dam, så jag nöjde mej med att prata med en av tjejerna som för tillfället inte utsattes för mina vänners försök till bröstkläm, slickiörat samt the old in-and-out.
Efter en kort stunds konverserande frågar hon om jag gillar hojar, har jag hoj, och framförallt A-behörigt körkort?!
Ehhh..jaha tänkte jag.
-Jo, jag har massa pengar, inga problem vi kan åka hem till mej å *** sen vill jag köpa en HD som du kan skjutsa runt mej på!
Vem vet, damen kanske konverterat och hänger här på SH?

Näe, era nyfikna hygenor, det doppades inget!
En annan gång, som utspelar sej ytterligare ett par år tillbaka i historien på min gamla favvo bar i Sthlm. Står i kön in till herrarnas lagom salongsberusad och konverserar artigt med en dam som trängt sej in i kön med den klassiska repliken "det var fullt på tjejtoan". Hon visar sej dock vara redigt packad, så pass att hon inte kan se rakt, går som bambi på hal is i sina smala klackar, ja ni förstår skicket och miltalet.
När jag äntligen får gå in i mitt bås slänger hon sej med in, låser dörren och sätter sej på toasitsen och börjar fibbla med min gylf.
-Kan inte jag få s**a....
-NEEEJ! Jag är pissnödig och kastar fyllot mot dörren!
Hon tar sej ut igen. Efter mitt toabesök står hon i kön igen, armkrok med nästa herre