Ragg

• Thread starter Thread starter Queen
  • Start date Start date
detta skedde för ca 2 veckor sen,

jag var ute med två polare, vi satt lungt på harrys o drack lite bira o hade kul, efter ca 2h på harrys bestämde vi oss att sticka till en annan polare som hade fest. när vi kommer dit så är där proppfullt med folk, jag blir pissnödig som fan så jag går på dass. När jag står då inne på dasset o tömmer blåsan så sliter en stupfull brud upp dörren och (jag står med ryggen emot dörren) skriker nu ska här sugas K.., jag blir vettskrämd in med lill-kalle i byxan o flyger ut ur dasset.
Det visade sig vara killen som hade festen att det var hans brud som trodde de va han som var på dass, snacka om att bli överraskad, nästa gång så ska jag iallafall låsa

detta skedde för ca 2 veckor sen,

jag var ute med två polare, vi satt lungt på harrys o drack lite bira o hade kul, efter ca 2h på harrys bestämde vi oss att sticka till en annan polare som hade fest. när vi kommer dit så är där proppfullt med folk, jag blir pissnödig som fan så jag går på dass. När jag står då inne på dasset o tömmer blåsan så sliter en stupfull brud upp dörren och (jag står med ryggen emot dörren) skriker nu ska här sugas K.., jag blir vettskrämd in med lill-kalle i byxan o flyger ut ur dasset.
Det visade sig vara killen som hade festen att det var hans brud som trodde de va han som var på dass, snacka om att bli överraskad, nästa gång så ska jag iallafall låsa

Mamma har sagt att man ska låsa dörren om man inte är hemma. :fakta

Last edited:
ibland är det rätt intressant att de mest dumma grejerna kan fungera.. när jag var på sweden rock festival 07 så var det på två konserter som jag lyckades men samma skit löjliga fras.. när man stod där ihop packad mot någon tjej av publiktrycket på aerosmith första gången och sen scorpions andra gången så klämmer jag ur mig med ett leende "Kommer du hit ofta eller?".. men det fanimej fungerade:tungan

Detta var förra våren (2007) och utspelade sig på en båtresa från Finland till Sverige. Hade på mig samma kläder som jag haft hela dagen när jag vart ute (vita jeans, orange piké och svarta läderpjucks). Inte tänkte jag på att det kunde signalera fel vid det tillfället iaf.

I vilket fall som helst så satte jag mig i baren/cluben och tog en bira eller grogg. En snubbe som satt vid bordet bredvid satte sig vid samma bord nu istället. Det var en finne. Tänk dig smal snubbe endast med en liten mesig tuppkam. Visst, tänkte väl det kunde vara lite trevligt att snacka med någon innan man börjar charma fruntimmer med lite fylledans...

Sen när han satte sig lite närmare blev jag lite misstänksam. Drog mig inte därifrån direkt. Då kom hans (icke-homo)polare till bordet och kolla lite på mig. De såg på mig att jag inte hade samma intresse som han. De drog snart och jag tänkte springa ner och hämta någon väldigt stark grogg, så frågar han om jag har någon flickvän. Nej svarar jag då. Sen frågar han om jag har någon pojkvän. Det blev ett nej som de flesta skulle antyda var en tydligt nej.

Då sa jag att jag inte var intresserad av samma sak som han...

Fick iaf doppa... men inte med han iaf! :brynad

Inget jag lider av, snarare litet kul minne! :tungan

Detta var förra våren (2007) och utspelade sig på en båtresa från Finland till Sverige. Hade på mig samma kläder som jag haft hela dagen när jag vart ute (vita jeans, orange piké och svarta läderpjucks). Inte tänkte jag på att det kunde signalera fel vid det tillfället iaf.

I vilket fall som helst så satte jag mig i baren/cluben och tog en bira eller grogg. En snubbe som satt vid bordet bredvid satte sig vid samma bord nu istället. Det var en finne. Tänk dig smal snubbe endast med en liten mesig tuppkam. Visst, tänkte väl det kunde vara lite trevligt att snacka med någon innan man börjar charma fruntimmer med lite fylledans...

Sen när han satte sig lite närmare blev jag lite misstänksam. Drog mig inte därifrån direkt. Då kom hans (icke-homo)polare till bordet och kolla lite på mig. De såg på mig att jag inte hade samma intresse som han. De drog snart och jag tänkte springa ner och hämta någon väldigt stark grogg, så frågar han om jag har någon flickvän. Nej svarar jag då. Sen frågar han om jag har någon pojkvän. Det blev ett nej som de flesta skulle antyda var en tydligt nej.

Då sa jag att jag inte var intresserad av samma sak som han...

Fick iaf doppa... men inte med han iaf! :brynad

Inget jag lider av, snarare litet kul minne! :tungan

Står ju till tom i din profil att du är bög :fakta varför bangade du?

På båten mellan Götet och England och jag var sjösjukare än sju sjösjuka sjuksköterskor och stog vid relingen och var precis på vippen att spy. Min bästa vän Emma stog och sade smarta saker som "titta på horisonten" (jag rapar och säger...nu ser jag den ..nu ser jag den inte...nu ser jag den..nu ser jag den inte). Det var sjögång från helvetet :zpy

DÅ träder en full skotte ut på däcket i spikdugget och 8 plusgrader. Han tycker att det verkar vara ett guldtillfälle att ställa sig och andas sin öl/whiskeymarinerade andedräkt i mitt ansikte.

Inte ens att jag såg ut som diana ross i håret och var en grön variant av Al Bundy (när han tänker på att han måste "älska" med Peggy) i ansiktet avskräckte denna skotte. Han ställde sig bakom mig och pressade sig mot mig med hela kroppen och framförallt sn***en.

Nu blev det för mycket varpå jag börjar kräkas som om det aldrig skulle ta slut. Då tyckte han det var läge att flytta upp händerna och gosa lite högre upp innanför min tröja.
Han hann väl känna runt lite innan Emma tyckte att det fick räcka och sade på tung skotsk dialekt vart han kunde ta vägen. Till min lättnad lydde han henne!

En annan höjdare var då jag råkade ut för en hit and run typ olycka med min scooter (på tiden det begav sig :P).
En snubbe ville spela hjälte och jagade efter den andra bilen men lyckades inte få fatt på honom. Han tog mitt nummer och var en sån gentleman att jag blev alldelles överlycklig då han ville ta ut mig på en date (jag var ganska grön på den tiden och irländare kan vara väldigt charmiga :P)

Vi hade en trevlig eftermiddag men på vägen hem blev han lite väl grafisk om hur han tänkte hjälpa mig (?!) bli av med min oskuld (då). Jag kände ju inte honom :gnissla Han visade ingående med händerna i luften hur det skulle gå till. Jag satt som förstenad av skräck och genans och hoppades att jag skulle bli utsläppt ur bilen levandes och ..intakt :P. Funderade på att skutta ut vid rödljusen men så fegade jag ur. Han skröt öppet om att han hade flickvän och att vi skulle ha fun and frolicks som han kallade det, på sidan om. Det var andra o sista gången vi sågs :P vilket fucko:rolleyes:

Last edited:
Känns som man gjort mycket dumt som passar in här, men jag har haft turen (skickligheten?) att glömma (supa?) bort allt. Ska se om jag hittar nått i minnet.

Jag och en polare var på Tip Top en gång och kalasade. Det här var på den tiden de hade börjat tröttna på alla heteron som kom dit och hoppades på ensamt heterosexherravälde med alla tjejer, så om man inte hade en aire av queer över sig var det svårt att komma in.

Vi kom spontant på att vi skulle gå dit, och hade inte så mycket tid till infiltrativ maskering. Jag knöt upp min skjorta som en knytblus, och blottade magen. Jag hade också krängt på mig ett axelhölster (fråga inte var det kom ifrån) och körde ner en banan i det, såg rätt kul ut. Min polare drog en ketting runt midjan och låste den framtill med mitt gymhänglås som låg i träningsväskan i bilen. Jag bar nyckeln runt halsen.

In kom vi, och framförallt bananen mötte många glada tillrop från både herrar och damer. Vi festade loss och hade roligt, och senare när vi skulle dra oss hemåt stod jag vid utgången och väntar på polaren som var på muggen och länsade förpiken en sista gång.

Bredvid mig står en drängfull medelklassbög i jeans, collegetröja och snedlugg. Hans grumliga blick lyckas låsa på mig vid tredje försöket. Han stirrar på mig medan han svajar sakta fram och tillbaka. Jag ler osäkert tillbaka. Tystnaden var tryckande, när han plötsligt sluddrar fram:

"Du är så jäääla snygg!"

Jag blir lite paff, men finner mig snart, och eftersom min mor uppfostrade mig väl svarade jag:

"Tack så mycket!"

Collegetröjan svajar i några ögonblick och gräver djupt bland sina repliker innan han fortsätter:

"Men du äääär snygg!"

Det börjar bli lite ansträngt nu, och jag ler generat och svarar:

"Tack, det var mycket vänligt!"

Jag börjar nu se mig om efter polaren, men räddningen stod inte att finna! Collegetröjan fortsätter sitt vinnande koncept.

"Men asså... Du är så jäla snygg assååå..."

Rent socialt känner jag mig väldigt pressad, och i ren panik sparkar instinkten in. I mitt stora och goda hjärta fanns ej möjlighet att låta så fina komplimanger stå obemötta, så utan att tänka, och mest för att vara snäll tillbaka utbrister jag:

"Du är inte så dum du heller..."

Jag biter mig i tungan mentalt, vad fan sa jag så för? Jag tyckte synd om honom som stog där och försökte ragga utan framgång, och samtidigt som collegetröjan brister upp i ett stort fylleleende kommer kavalleriet uttågande från toan, och jag ursäktar mig med att mitt sällskap är på gång, vi ses, harebra serru... *gone*

Det blev ju en C-uppsats av det här märker jag, men det är ett av de få raggen jag blivit utsatt för vad jag vet. Senast var det iofs en full 18-årig tjej som fyllde mitt öra med alkoholångor och löften om att om jag mötte henne där borta om fem minuter skulle jag få sätta på henne stående inne på toaletten. Jag tackade och avböjde med att jag hade fästmö, hon vinglade vidare mot nästa öra.

Jag var på en blinddejt med en fotograf.
Allt var bara så fel, men artig som man är så får mannen en kram när man ses.
Vi går vidare till ngt café och han pratar på...

Den mannen var så etnocentrisk, berättade sin livs historia, hur han hamnade i knipa med fogden, om sin hjälpsamma pappa som tog honom ur knipan, om hans barn, hans relation till sitt ex osv osv... Han ställde aldrig frågor till mig, jag fick inte chansen att prata what so ever...

Sedan ringer han och säger att han hade trevligt och vill träffa mig igen... :pangihuve

Artig som man är så säger jag att det klickade inte för mig, men att jag önskar honom all lycka med jagandet på den perfekta partnern.

Detta är ca ett år sedan.

jag fick ett sms av en brutta en kväll, "Kom och hämta mig, så hånglar vi lite i din bil" :D :D :tummenupp

dock verkar det som om det funkade, 9 månader and counting :rolleyes:

jag fick ett sms av en brutta en kväll, "Kom och hämta mig, så hånglar vi lite i din bil" :D :D :tummenupp

Fick ett sms av en kille som jag aldrig träffat och endast utbytt några få enstaka meningar på via msn. Han hade fått mitt nr.

Första sms:et "ska vi träffas?"
Jag svarade kanske.

Andra sms:et "ska vi ligga"
Jag svarade nej! :mad:

Tredje sms:et "vi behöver inte ligga, jag kan ju komma hem till dig så kan du titta på när jag r*nkar" :va
Jag svarade inte.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...