Lång historia av stort humorvärde
jag har blivit LUUUUUURAD "Nynnar på en välbekant låt för mig själv"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lång historia av stort humorvärde

har dina föräldrar aldrig sagt åt dig att man inte ska följa med fula gubbar som bjuder på godis hem?![]()
![]()
![]()
detta skedde för ca 2 veckor sen,
jag var ute med två polare, vi satt lungt på harrys o drack lite bira o hade kul, efter ca 2h på harrys bestämde vi oss att sticka till en annan polare som hade fest. när vi kommer dit så är där proppfullt med folk, jag blir pissnödig som fan så jag går på dass. När jag står då inne på dasset o tömmer blåsan så sliter en stupfull brud upp dörren och (jag står med ryggen emot dörren) skriker nu ska här sugas K.., jag blir vettskrämd in med lill-kalle i byxan o flyger ut ur dasset.
Det visade sig vara killen som hade festen att det var hans brud som trodde de va han som var på dass, snacka om att bli överraskad, nästa gång så ska jag iallafall låsa

Mamma har sagt att man ska låsa dörren om man inte är hemma.![]()

Mamma har sagt att man ska låsa dörren om man inte är hemma.![]()
![]()
![]()
![]()
Förlåt att jag skrattar, men det var fan en mardröm du gick igenom...
Hoppas du har bra och fina minnen med![]()
![]()

Detta var förra våren (2007) och utspelade sig på en båtresa från Finland till Sverige. Hade på mig samma kläder som jag haft hela dagen när jag vart ute (vita jeans, orange piké och svarta läderpjucks). Inte tänkte jag på att det kunde signalera fel vid det tillfället iaf.
I vilket fall som helst så satte jag mig i baren/cluben och tog en bira eller grogg. En snubbe som satt vid bordet bredvid satte sig vid samma bord nu istället. Det var en finne. Tänk dig smal snubbe endast med en liten mesig tuppkam. Visst, tänkte väl det kunde vara lite trevligt att snacka med någon innan man börjar charma fruntimmer med lite fylledans...
Sen när han satte sig lite närmare blev jag lite misstänksam. Drog mig inte därifrån direkt. Då kom hans (icke-homo)polare till bordet och kolla lite på mig. De såg på mig att jag inte hade samma intresse som han. De drog snart och jag tänkte springa ner och hämta någon väldigt stark grogg, så frågar han om jag har någon flickvän. Nej svarar jag då. Sen frågar han om jag har någon pojkvän. Det blev ett nej som de flesta skulle antyda var en tydligt nej.
Då sa jag att jag inte var intresserad av samma sak som han...
Fick iaf doppa... men inte med han iaf!
Inget jag lider av, snarare litet kul minne!![]()
varför bangade du?
Han visade ingående med händerna i luften hur det skulle gå till. Jag satt som förstenad av skräck och genans och hoppades att jag skulle bli utsläppt ur bilen levandes och ..intakt Står ju till tom i din profil att du är bögvarför bangade du?

Nu väntar vi alla med spänning på DIN story!!![]()
Jag var på en blinddejt
... hur han hamnade i knipa med fogden, om sin hjälpsamma pappa som tog honom ur knipan, om hans barn, hans relation till sitt ex osv osv....
Har du kvar numret till honom? 
Låter som värsta kapet!Har du kvar numret till honom?
![]()
jag fick ett sms av en brutta en kväll, "Kom och hämta mig, så hånglar vi lite i din bil"![]()
![]()
![]()
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|