För inte så länge sen blev jag nog utsatt för det värsta raggningsförsöket i mänsklighetens historia.
En kompis(som jag bor med) och hennes väninna satt och söp sig redo för en kväll på stan medans jag satt med dom och kollade på tv.
Kort efter att dom har dragit så messar polaren min och undrar vad jag hade gjort med polaren hennes när hon inte kollade för hon hade tydligen fallit pladask för jårs truly.
Konversation följer där jag uttrycker mitt bristande intresse för objektet och hoppas att det slutar där.
Det gör det inte.
Sen natt har människan fått tag på nummret mitt och är på väg över..
Naiv som jag är tror jag att båda är på väg över men när jag öppnar(big mistake) så är det bara kompiskompisen..
Då sitter jag där med en tankad brud som på alla möjliga sätt ska förklara hur och varför vi borde vara ett par.
Jag är inte den som njuter av att avvisa folk så det är en total mardröm att behöva säga nej som fan om och om igen. :s
Inte helt stabil är hon heller då jag blir kallad många skällsord, "pice of shit" är det mest frekventa men det som tar mest är "jävla inneboende"..
Hon ångrar sig och ber om ursäkt och sen repeterar så många gånger att man tappar räkningen.. Många konversationer mellan henne och rumskamraten min där hon både dum och helgonförklarar mig

och mkt annat som trotts inläggets längd inte får plats.
Jag går och lägger mig då hon tjatar vidare i dörröppningen och slutligen går jag med på att låta henne ligga bredvid mig(inte skeda) i hopp om att få käft på henne medelst sömn.
Hon börjar klia mig på ryggen vilket får gå men när ett par läppar landar på ryggen så svarar jag med: Eh så gör inte kompisar!(hade tidigare försökt med "viskavarakompisartaktiken").
Jag somnar och det sista tappra försöket från anfallet kommer i form av en "grope" ovanpå boxerkallingarna, vaknar till och med mina sista krafter styr jag bort attacken..
Rumsisen kommer hem dagen efter och vi alla konstaterar att mitt nya smekanmn är "stackars Martin".
Fy fan, försöker hålla masken och inte kräkas varje gång jag ser henne vilket är lättare sagt än gjort..
Sämsta raggningsförsöket av mig dock, det som jag tycker är värdigt en pallplats bland annat iom att det blev ett kombinerat anfall/försvar, skedde för några år sen på buddah bar:
Jag sitter "salongsberusad" med några kompisar på uteserveringen då jag får syn på nått sött som är i förbifarten och kvicktänkt(

) som man är så tar jag tag i hennes hand och säger hej.
Lite chockad men ännu mer kvicktänkt( visar sig sen) säger hon hej och greppar tag i min hand och hintar om att jag ska följa med henne in..
Vi går in där vi ställer oss vid hennes gäng vid baren och pratar lite.
Snart därefter presenterar hon mig för hennes brorsa som jag hälsar på, sedan vill hon att vi ska gå och dansa, vi går alla 3, inte långt in på brejkandet går hon tillbaks och lämnar mig med bror hennes...
Jag går tillbaks var på han följer med och ställer sig mellan oss båda(konversationen är på ett ungefär, detta var ju länge sen):
han: Vad är det som är fel? (medans han håller om min arm)
jag: Jag tänkte prata med din syster (tar bort hans hand)
han: Men står du inte här för min skull?(tar tag i min arm igen)
jag: Eeh, håll inte i mig. (tar bort armen igen).
repeat..
Jak pli ju förbannad på fanskapet dels för att allt har gått så käpprätt åt helvetti men oxo för att han envisas med att hålla i mig.
Återhållsam med knogmackorna som jag är så vänder jag på klacken och går där ifrån..
Vet inte om dom garvade sig mörklila efter det eller om jag helt enkelt utstrålade massiva gayvibbar den kvällen men det gick inte som jag hade tänkt iaf och det är väl det som räknas här?
gaydate
Sällan man skrattar så hårt åt något på sh!
Han hann väl känna runt lite innan Emma tyckte att det fick räcka och sade på tung skotsk dialekt vart han kunde ta vägen. Till min lättnad lydde han henne!
Varför sa du inte ifrån om du nu inte gillade det?
Du skulle ju kontrat att "med lite kaffe i systemet så hade jag kanske orkar knulla dig"
Kommentarer var överflödiga, humorn hade uppfyllt sin potential för det "sprattet".
Edit: sorri för bok...