RacingRapport Gelleråsen [fuckohagster]

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja. Temat på denna rapport är; Fuckohagster.

Jag är ett fucko. Japp. Det är jag. För jag klotar inte på tidsträningen, kvalet eller racet. Jag klotar på WARM UPen! Känns bra.

Tänkte skriva en bit så om ni tröttnar så vill jag iaf tacka mina sponsorer som gjorde min helg möjlig.

Mattias, Pålle, Bingo, GSXR1100R, Stavgren, loser, anja, oscar, Lime, Bj.O.rn, Tom, Gixxer 1000, Ploppen, Anneli, Eagle, Madhonda, Lucky9, oXydex, Rundningsmärke, soppatorsken och Relapse.

Början: Tidigt på fredagsmorgon lastades all skit som man skulle ha med (glömde en massa saker ändå). Wrom till Karlskoga, smärtfri väg. Kör in på motorstadion, där står ett mongo i en vit transit som han inte vet vart han ska ta vägen. Som tur är så åker mongot vidare och en annan fick försöka hitta vart man skulle stå. Fattar inget men chansar. Mongot i transiten stannar och hoppar ut, oj! Soppatorsken. Vi slår camp bredvid varandra och fixar det grymaste tältet ever.

Efter allt man ska göra så var det dags för rejs. Eftersom jag är ett fucko så fattade jag inte hur laptimern funka. Jävla skit. Aja, farsan klockar. Det går skitbra, allt känns supersnabbt, lätt under 1.20 tänkte jag. Efter rödflagg i slutet av första passet så blev det ett litet avbrott. Farsan meddelar. 1:23. VAFFAN!? Jag körde ju skitsnabbt!

Ut de sista 10 min. Får igång laptimern. Visar 1.21 som bäst. Fan fan fan! Bara att packa och åka hem.

Nej då. Väntar lite och möter upp eus och hans bitches. De har våldgästat soppatorskens tält och vägrar flytta på sig. Swedie våldgästar mitt och jag har inte mycket till val än att dela broderligt.

Andra passet. Får igång laptimern. Kommer inte under 1.20. värdelöst. Jag är värdelös.

Jaja, dricker öl och har riktigt jävla trevligt med mina tältpolare. Träffar massa goa människor. Min sovplats kommer. Får reda på att jag ska dela säng med Donky kong. Läbbigt. Men det gick så smidigt fast han hade druckit en jävla massa öl så han klättrade över mig säkert 15 gånger under natten för att han skulle ut och pissa. (eller så ville han bara tafsa).

Morgonstund har guld i mund, eller nåt. Jaja. Va uppe tidigt, tidigast. typ. Kul att vandra omkring lite.

Hände inte så mycket. Ut och körde lite. 1.18 pressade jag till! Värsta grymma! Tjoho!

Mellan passen hände inte så mycket. Lite mat. Lite dryck. Lite skrikande av könsord, ja ni vet.

Andra passet: Körde och det gick bättre och bättre. Fick in flyt tyckte jag och började känna hojen lite bättre. 1.17 8 visade papprena. Jag är bäst! Nu ska jag vinna.

Kvällen tillbringades omkringdragandes i olika tält. Käkade snuskigt god kyckling som penguin grillade (hmmm). Kollade på lite bilder på när jag krashade på sviestad och snackade skit med folk.

Morgondagen gryr. Uppe tidigt igen. Grejar lite. Sen kommer Warm upen(.........................................)

Enligt Swedie så ska man hålla full gas och slita i hojen dit man ska. Körde fortare och fortare i trösen, skitlätt! Tills.... Bromsar senast som någon någonsin har gjort (tror jag iaf) ;) kommer in i nåt mysko spår, knät är i, fotpinnen tar i, vaffan vill det aldrig ta slut snart tänkte jag. Det högg till under mig - Aj helvete tänkte jag och kände en kraftig smärta i foten, ser hojen flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyga. Ajdå. Det ser inte bra ut. Tumlar runt lite i sanden. Kommer folk överallt, frågar om jag är okej. Mja, lite öm i foten är jag men inget brytet. Dom kallar på ambulans mot min vilja. Okej får åka lite ambulans. Tufft! Rutinkontroll av mig, jag funkar! Springer tillbaka till soppatorsken och ger han knäpucken jag lånade (brännde upp mina knäpuckar SÅ fort - värsta koola.)

Letar efter hojen. Den ser skräp ut men den går att rulla och den har inte läckt. Allt verkar skitbra! Vi mekar och ska göra den körduglig. Springer runt och letar prylar och hittar allt. MEN så inser vi... Det är inte rakt. Det är snett. Jävligt snett! (Gaffeln alltså). Det går inte att köra. Sur och besviken så fick jag kolla på läktaren. Skit....

Förrutom den lilla incidenten så har helgen varit perfekt! Fifan va kul jag har haft och vilka trevliga människor man har träffat! Trevligare kan man inte tillbringa en helg!

Helgens STORA klippor:

Swedie, sopppatorsken, eus, eus bitches mfl som mekade med min hoj eftersom jag är ett fucko samt lånade ut grejer eftersom, jag är fattig.

Ni sponsorer som "vill ha igen". Jag har inga pengar, men ni kan få utdela en varsin pungspark eller liknande om ni kommer hit.

Tråkigt slut på en trevlig helg har jag och säga.

Nu ska jag meka R1 hela vintern. Får nog slänga upp ytterligare en tiggartråd om jag ska ha råd att köra nästa säsong. :D

Over and out.

Hagster/Daniel/#99/fuckot.

Edit: Den enda som utnyttjade mitt kaffe/bullbjudande i tältet var Tom. 100 spänn för en bulljävel och lite kaffe, dyraste fikan i historien fick jag höra... :D

För och efterbilder på hojen kommer upp...

Last edited:
hehe, du börjar din säsong som jag gjorde :D lite väl övertänd och tar i för kung o fosterland för att kapa tider. Fixa hojen så den är rakare sen äre bara o träna mukkler inför nästa säsong då du var alldeles för svettig efter några få varv ;)

Tur att jag inte sponsrade. Jag anade att något i den här stilen skulle hända.

Bättre lycka nästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästa gång, kanske.

Hagster skrev:
Jag är ett fucko. Japp. Det är jag. För jag klotar inte på tidsträningen, kvalet eller racet. Jag klotar på WARM UPen! Känns bra.

Bwahaha! Klant! Fucko, ärkefucko! :rofl

Hagster skrev:
Får reda på att jag ska dela säng med Donky kong. Läbbigt. Men det gick så smidigt fast han hade druckit en jävla massa öl så han klättrade över mig säkert 15 gånger under natten för att han skulle ut och pissa. (eller så ville han bara tafsa).

Dj*vla dryg kille den där Donky Kång, bara glömmer sin fula illaluktande basker överallt gör han också. Ge han en pungspark från mig när du ser tokfan nästa gång. :gnissla

Kul att du fått tummen ur och gjort slag i saken. Lycka till nästa säsong! :tummenupp

vi tycker om danne i alla fall. han är inte sämre än oss andra. och han är min bästa depåkompis.

:)

Se där ja! Well, du vågar iallafall försöka - stilpoäng för det! En annan skulle kissa i brallan antagligen.

Mattias skrev:
Varför i helvete riktade du inte skiten och körde? :mad: :mad: :kulspruta :nakcskåt

För den var skräp. Allt var skräp. Bläää. Måste laga massa och köpa en massa i vinter. FUCKOHAGSTER som klotar fina hojen.

Btw så kom jag och Swedie fram till (eller jag kom fram till) att det förmodligen hojen som inte nådde upp till min potential, någon mer som tror på det? :D

Bifogat

• DSCN1866 (Medium).JPG
    DSCN1866 (Medium).JPG
    69.4 KB · Visningar: 210
  • DSCN1868 (Medium).JPG
    DSCN1868 (Medium).JPG
    84.8 KB · Visningar: 221
  • DSCN1869 (Medium).JPG
    DSCN1869 (Medium).JPG
    65.2 KB · Visningar: 240
  • DSCN1873 (Medium).JPG
    DSCN1873 (Medium).JPG
    68.4 KB · Visningar: 172
Ahhh äntligen kom bilderna, kul som fan att du körde :tummenupp

se det positiva i det hela... har man inte ramlat vet man inte var gränsen går. plus att det är kul att åka ambulans.

Last edited by a moderator:
Hagster skrev:
Btw så kom jag och Swedie fram till (eller jag kom fram till) att det förmodligen hojen som inte nådde upp till min potential, någon mer som tror på det? :D
Jo, så måste det vara, helt klart. :rolleyes:
Det går bättre nästa gång.

/A

McB skrev:
Tur att jag inte sponsrade. Jag anade att något i den här stilen skulle hända.

Bättre lycka nästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästnästa gång, kanske.
Klockberra är en snål j-l :mad:

Hagster sötnos, du suger! :D

Ska vi ha nån bra tävling nästa år, vem som kan köra minst varv på en säsong eller nått sånt kanske?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti