RacingRapport Gelleråsen [fuckohagster]

"Shit happens" som det heter. Nu vet du hur du INTE ska göra på warm-upen. Fast Jimmy Lindström kysste ju ett stålräcke på warmup-varvet innan race för ett tag sen så du är i gott sällskap. :D

Jag får se min sponsring som en investering. Nu har antagligen racingfebern satt sina vassa klor i dig, och du kommer att komma igen nästa säsong taggad till tusen, redo att äga på banan. :tummenupp

Hagster skrev:
Får reda på att jag ska dela säng med Donky kong. Läbbigt. Men det gick så smidigt fast han hade druckit en jävla massa öl så han klättrade över mig säkert 15 gånger under natten för att han skulle ut och pissa. (eller så ville han bara tafsa).

Äh, jag var bara uppe tre gånger. Ett elände att gå o söla folköl en kväll. Bedrövligt kissnödig blir man. :(

Olyckligt på vurpan mannen men du kommer igen. Jag delar gärna säng igen. Det var mysigt!

Doh :fatta!

Bifogat

• hagster.jpg
    hagster.jpg
    72.5 KB · Visningar: 226
  • hagster2.jpg
    hagster2.jpg
    108.5 KB · Visningar: 181
Doh2 :7peta

Bifogat

• hagster3.jpg
    hagster3.jpg
    34 KB · Visningar: 206
Hagge, nu e du spons-kåt va? Hur mkt för numret till ditt ex? :brynad

Fuckohagster, jag som tom. glömde att äta och dricka upp allt du hade. Jäla shjit.

Mattias skrev:
Varför i helvete riktade du inte skiten och körde? :mad: :mad: :kulspruta :nakcskåt

Swedie gjorde sitt bästa för att fulmeka ihop den. Och när inte han lyckas med järnspett och fetingslägga att få skiten rak så är det nog lört. Jag menar, han är ändå kungen av fulmek.

Fast nästa gång ska vi kasta ut honom ur vårat tält, han är aldeles för snabb och bra för att få vara med oss. Vi skulle äga totalt om vi körde i samma klass.

Var är min pilsner!!!

Jäkla sätt att smita iväg sådär innan jag fått min pilsner.

Och du vet att det går fortare om man inte skrapar i knät så jäkla mycket... Mindre friktion. Fanns ingen som skrapade så mycket knä i Ejes som Haggan.

Swedie lyckas knappt få ner knät i den kurvan...

Snart är det ny sässong...

Hade nog varit smartare att lägga mitt spons-nick på kåpan istället för på tanken. Hur motiverande är det att se ordet "loser" i närbild när man kryper ner bakom glaset, då är det lika bra att krascha. Mao så är det Mattias fel att det gick som det gick. Bättre lycka nästa gång!

//D

Hahaha

Go girl!
Jag får väl ta med några bira till garaget och "hjälpa" skruva...
Antar att jag inte längre behöver fråga om du ska med till Kinnekulle?!?!

Min idol !!

Jag börjar känna att tom jag o Verner skulle klara av ett varv på en bana...kanske ska prova jag med !

Hoppas allt e bra med dig iaf !

Peaches skrev:
Jag börjar känna att tom jag o Verner skulle klara av ett varv på en bana...kanske ska prova jag med !

Hoppas allt e bra med dig iaf !

Ett varv? Sikta lite högre än Hagster, vetja. Försök komma runt tre varv.

Ja... vad ska man säga... :tungan

Strongt av dig att ställa upp ändå...nu är det bara att meka järnet för att få ihop raset till nästa säsong.

Men då vill jag ha lite valuta för pengarna. ;)

Lycka till!!!

//MH

Hagster skrev:
Dom kallar på ambulans mot min vilja. Okej får åka lite ambulans. Tufft! Rutinkontroll av mig, jag funkar!

Men men, snacka om otacksam. Här bjuder man på skjuts med den rödvita limousinen, och så vill inte karln! Hmpf... :huvet :D

Vill du ha sponsring så får du fixa ett avtal!

1. Fullföljd tävling=sponsring
2. Klotning på kvalet= 50% återbetalning av spons.
3. Klotning på rejset= 25% återbetalning av spons.
4. Klotning på WARM UP= 200% återbetalning av spons samt en kundvagn fylld med mat (troligen från ICA Supermarket)

Är i verkligheten imponerad att du var där och gjorde ett försök! Kommer säkerligen att gå bättre för dig nästa säsong, då du har hela vintern på dig att få en massa bra :rolleyes: tips av de andra här på forumet som kör!
Starkt jobbat Haggis :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...