RacingRapport Gelleråsen [fuckohagster]

Garvade duktigt åt bilderna! Btw så är det mattias som fixade min nya fina avatar, tack................. Det stärker min självkänsla :D

Caffe: Harrum... PMa mig så kan vi säkert komma överens... :D

Pålle skrev:
Fuckohagster, jag som tom. glömde att äta och dricka upp allt du hade. Jäla shjit.

Ja, vad är det för jävla stil egentligen? Här bjussar jag på bullar och all möjlig skit så är det ingen som kommer och äter! :D

oscar skrev:
SAKNAS DET INTE EN DEKAL?!?!?!?!! :fatta!

Du ville ju ha specialplats sa du så då fixade jag det! btw så var din den enda dekal som blev skrapad tror jag, högst upp på cutsen... :D

valmers skrev:
Göra bort sig på hemmaplan och allt. Amatör.

Konstigt nog så har jag kört snabbare än farbror på åsen i år och då är (VAR) jag ändå bland de långsammaste...

Lime: Jäjä, du grävde väl inte upp mig ur sanden? Hmm, var ganska omtummlad så jag hade ingen direkt koll... Men pilnser bjur jag på nästa gång!

Btw så skrapade jag bort mina puckar och nästan soppatorskens med... :D

SMoto: Ja det vore trevligt med lite sällskap :D

Vem vet? Fixar jag hojen snabbt så kan det kanske inte vara omöjligt :)

Kjelle: Så hälsar han inte då! Var det du som åkte med eller undersökte mig? :)

För att ni ska känna att ni får valuta för pengarna så ska dekalerna få sitta kvar tills nästa tävling!

Och för att förtydliga! Lamptimern visade 6 varv innan jag klotade! Eller ja, 6 och 1/4 varv.... :D

Hagster skrev:
Kjelle: Så hälsar han inte då! Var det du som åkte med eller undersökte mig? :)

Både och antar jag. Ledsen att jag inte hälsade ordentligt. Skall jag vara riktigt ärlig så kände jag så väl igen dig, men kom inte riktigt på varifrån förrän efter besöket i sjukstugan. Trodde först du var en av dom (ganska många) som hälsade på i stugan under R1000 förra SO-omgången. Sorry...

Hagster skrev:
Konstigt nog så har jag kört snabbare än farbror på åsen i år och då är (VAR) jag ändå bland de långsammaste....
Hallå där, det vet du ingenting om, eftersom jag inte har några laptimer-tider att referera till. Det är ju som bekant bara sådana som räknas. Spelar ingen roll om jag kört 1.13, om det är klockat med gökur. :arsele

valmers skrev:
Hallå där, det vet du ingenting om, eftersom jag inte har några laptimer-tider att referera till. Det är ju som bekant bara sådana som räknas. Spelar ingen roll om jag kört 1.13, om det är klockat med gökur. :arsele

Så länge du inte är klockad med real(tm)laptimer/transponder räknas du som långsammare :tungan

Man skulle vart med på den tiden, 07 när jag började i rookie så körde ju alla jettesnabbt helt plötsligt :mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti