Garvade duktigt åt bilderna! Btw så är det mattias som fixade min nya fina avatar, tack................. Det stärker min självkänsla 
Caffe: Harrum... PMa mig så kan vi säkert komma överens...
Ja, vad är det för jävla stil egentligen? Här bjussar jag på bullar och all möjlig skit så är det ingen som kommer och äter!
Du ville ju ha specialplats sa du så då fixade jag det! btw så var din den enda dekal som blev skrapad tror jag, högst upp på cutsen...
Konstigt nog så har jag kört snabbare än farbror på åsen i år och då är (VAR) jag ändå bland de långsammaste...
Lime: Jäjä, du grävde väl inte upp mig ur sanden? Hmm, var ganska omtummlad så jag hade ingen direkt koll... Men pilnser bjur jag på nästa gång!
Btw så skrapade jag bort mina puckar och nästan soppatorskens med...
SMoto: Ja det vore trevligt med lite sällskap
Vem vet? Fixar jag hojen snabbt så kan det kanske inte vara omöjligt
Kjelle: Så hälsar han inte då! Var det du som åkte med eller undersökte mig?
För att ni ska känna att ni får valuta för pengarna så ska dekalerna få sitta kvar tills nästa tävling!
Och för att förtydliga! Lamptimern visade 6 varv innan jag klotade! Eller ja, 6 och 1/4 varv....

Caffe: Harrum... PMa mig så kan vi säkert komma överens...

Pålle skrev:Fuckohagster, jag som tom. glömde att äta och dricka upp allt du hade. Jäla shjit.
Ja, vad är det för jävla stil egentligen? Här bjussar jag på bullar och all möjlig skit så är det ingen som kommer och äter!

oscar skrev:SAKNAS DET INTE EN DEKAL?!?!?!?!!![]()
Du ville ju ha specialplats sa du så då fixade jag det! btw så var din den enda dekal som blev skrapad tror jag, högst upp på cutsen...

valmers skrev:Göra bort sig på hemmaplan och allt. Amatör.
Konstigt nog så har jag kört snabbare än farbror på åsen i år och då är (VAR) jag ändå bland de långsammaste...
Lime: Jäjä, du grävde väl inte upp mig ur sanden? Hmm, var ganska omtummlad så jag hade ingen direkt koll... Men pilnser bjur jag på nästa gång!
Btw så skrapade jag bort mina puckar och nästan soppatorskens med...

SMoto: Ja det vore trevligt med lite sällskap

Vem vet? Fixar jag hojen snabbt så kan det kanske inte vara omöjligt

Kjelle: Så hälsar han inte då! Var det du som åkte med eller undersökte mig?

För att ni ska känna att ni får valuta för pengarna så ska dekalerna få sitta kvar tills nästa tävling!
Och för att förtydliga! Lamptimern visade 6 varv innan jag klotade! Eller ja, 6 och 1/4 varv....