Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr fake =( Photoshopad R1:a
ja, det skiljer på ljubilden.
och det går inte att ändra, så du får köpa ny strålkastare
View attachment 432070View attachment 432071
Tänkte skaffa en växelindikator till min retta. Men vet inte vad jag ska köpa. GPT har ju en för 1200kr ca. Sedan florerar ju det på e-bay. Allt från 250kr till över tusenlappen. Ser ingen skillnad på dom och beskrivningarna lämnar mer att önska. Vad består kitet av? Kan man anta att dom som kostar 250kr saknar något, givare eller vad det nu kan tänkas vara, eller är dom motsatsen till plug and play. Kan inget om motorer eller teknik. Jag är pilot inte mekaniker. Någon som har erfarenhet av dessa e-bayprylar?
Drop a gear and dissappear!
Tjena,
Hjälper en vän med hans R6 -99.
Hojjen börjar bluddra och tappar kraft när den blir varm, tillslut dör den. Den fungerar när den är kall.
Har kollat TPS och den ligger rätt enl. varvräknare (inbyggda diagnosverktyget).
Någon som har några tips?
Tack!
Finns det något lätt avgassystem/ljuddämpare som klarar bullerkrav med GOD marginal?
Åker original idag och det duger som sådant men vad jag vet så ligger man ändå farligt nära gränsen på t.ex Anderstorp (kanske t.om över fast de var hyggliga?)
R6 2007
Vad ska du med den till?Söker en Yamaha r6a 25kw reggad att köpa. Betalar bra för rätt hoj.
Från 2006 och fram
Söker en Yamaha r6a 25kw reggad att köpa. Betalar bra för rätt hoj.
Från 2006 och fram
Kör du med eller utan kat? jag har http://www.mecadata.com/26968-thickbox/echappement-akrapovic-yamaha-yzf-r6-10-13-smy6so6t.jpg med katen kvar och har klarat alla svenska banor(dock inte kör just anderstorp men kuntsorp och sviestad, Arlanda som är kända för att vara lite kinkiga på ljud.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |