GSXR1100R
The older i get the faster i was
Se Camilla som pizzabud, Xeno som påsättare, No1 som agitator och lite Racing.
Klicka här så ska ni få se på grejjer
Klicka här så ska ni få se på grejjer

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Fixat nu, min ftp gillar int Å som i Åsen, den är omdöpt till Asen... passar ju braDumDum skrev:Hörru. Du är bra på mycket men inte att lägga upp rätt adress till filmen, länken funkar inte.
Helvites skitgrejer... jag laddar upp en nyK-Man skrev:får nog lägga till ett fil-tillägg också. Det länkas som ett textdokument nu
Nu då funkar det nu, tredje gången gillt http://w1.404.telia.com/~u40443340/Teaserasen.wmvstavgren skrev:Bara att döpa om..
Lovande trailer, ser fram emot filmpremiären!
Fonka staabilt!GSXR1100R skrev:Nu då funkar det nu, tredje gången gillt http://w1.404.telia.com/~u40443340/Teaserasen.wmv
Bra då har man lärt sig något nytt idag åxå, döp inte filer till Å,Ä eller Ö, för då ballar Leech FTP ur fullständigt, när man byter namn så är det bra att komma ihåg ändelsen.WMV annars blir det en Textfilstavgren skrev:Fonka staabilt!
SM i tjuvstartOnboardcamen skakade för mycket vid låga varv, den stabiliserades dock när Xeno gasade, tyvärr immade lisskyddet igen pga kondens/duggregn, men jag plockar ur det som är sevärt, väntar fortfarande på resterande material, SWT är på gMcB skrev:Det här kan bli riktigt bra, om du får bukt med lagget.
GSXR1100R skrev:Onboardcamen skakade för mycket vid låga varv, den stabiliserades dock när Xeno gasade, tyvärr immade lisskyddet igen pga kondens/duggregn, men jag plockar ur det som är sevärt, väntar fortfarande på resterande material, SWT är på g![]()
Frame losset menar du, ja det e fixat nu, jag tömmer, städar och defraggar innan storklippen, det funkar bra nu.McB skrev:Nu menade jag lagget som du hade problem med förra gången. Har du städat hårddisken?
GSXR1100R skrev:Se Camilla som pizzabud, Xeno som påsättare, No1 som agitator och lite Racing.
Klicka här så ska ni få se på grejjer![]()
GSXR1100R skrev:Frame losset menar du, ja det e fixat nu, jag tömmer, städar och defraggar innan storklippen, det funkar bra nu.
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!