R-1000 Teaser från Åsen

Hörru. Du är bra på mycket men inte att lägga upp rätt adress till filmen, länken funkar inte.

stavgren skrev:
Fonka staabilt!
Bra då har man lärt sig något nytt idag åxå, döp inte filer till Å,Ä eller Ö, för då ballar Leech FTP ur fullständigt, när man byter namn så är det bra att komma ihåg ändelsen.WMV annars blir det en Textfil :6surkart

Men förihelvete, Micke! Lägg inte ut sånt där! Nu kommer jag blöta ner lakanen och ropa Patrik i sömnen tills jag blir hes!

McB skrev:
Det här kan bli riktigt bra, om du får bukt med lagget.
Onboardcamen skakade för mycket vid låga varv, den stabiliserades dock när Xeno gasade, tyvärr immade lisskyddet igen pga kondens/duggregn, men jag plockar ur det som är sevärt, väntar fortfarande på resterande material, SWT är på g :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Onboardcamen skakade för mycket vid låga varv, den stabiliserades dock när Xeno gasade, tyvärr immade lisskyddet igen pga kondens/duggregn, men jag plockar ur det som är sevärt, väntar fortfarande på resterande material, SWT är på g :tummenupp

Nu menade jag lagget som du hade problem med förra gången. Har du städat hårddisken?

McB skrev:
Nu menade jag lagget som du hade problem med förra gången. Har du städat hårddisken?
Frame losset menar du, ja det e fixat nu, jag tömmer, städar och defraggar innan storklippen, det funkar bra nu.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back