Pubkväll 4 december på Tivoli

det är väl bara o lyssna? måste ju både hitta dit .. o hitta sovplats nånstans :D
båda 2 ordnar sig nog.. det är ju bara torsdag än så länge :tomten
 
Yasha skrev:
Syns på lördag. Tror jag... :3freak
Kan du va snäll o raka benet den här gången??O så kan du väl fylla fickorna med såna där kryddpaket ifrån mc donalds så e du snäll.......gnag. :rofl
 
ktmjacke skrev:
Kan du va snäll o raka benet den här gången??O så kan du väl fylla fickorna med såna där kryddpaket ifrån mc donalds så e du snäll.......gnag. :rofl
:fatta! Va f-n tror du, pöjk?!? :mad: Du gnagde faktiskt UTANPÅ byxorna sist!!! :kocko

Men det måste finnas bättre krydda än McD-peppar?!? :va
 
Yasha skrev:
:fatta! Va f-n tror du, pöjk?!? :mad: Du gnagde faktiskt UTANPÅ byxorna sist!!! :kocko

Men det måste finnas bättre krydda än McD-peppar?!? :va
Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig :arsele
 
ktmjacke skrev:
Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig :arsele

I så fall kommer du ihåg FEL BEN!!! :7peta

Och det var ju synd för dig att DU inte minns, jag hade kvar ett bitmärke rätt länge... :hihi
 
Yasha skrev:
:rodnar Jag tar nog den där tequilan iaf!!! SCHKÅÅÅÅÅÅL!!! :fyllisar

Syns på lördag. Tror jag... :3freak


:hihi mmmm kom på lörda ska du få se finnnnnnaaaa bilder :tungan
 
ktmjacke skrev:
Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig :arsele


:lol jag kanske har nån bild kvar på det med :rofl
 
vågen skrev:
jävla jävle! Johan, slopa norlänningarna och så bjuder jag dig på sprit tills du tror att du är i Kiruna :) :tomten
Det var snält av dig men jag avstår tyvär dit erbjudande :)

Vi ses på nästa sh-pubb :fyllisar
 
Man lär ju ramla in runt 8 snåret. Kanske kan bli lite dans kring granen också! :yoparty

Fyllan behöver man inte oroa sig över den brukar ju komma smygande in på små timmarna...
:fyllisar
 
Kikar in efter jobbet en sväng.. Ska bli skojs...
 
Ingen som e sugen på att gå o ta en glögg nånstans innan julbordet???
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top