Pubkväll 4 december på Tivoli

Alicia skrev:
Såg på bilderna att du va där.. synd att jag missade dig...
ska se till å komma fler gånger och då stå stanna kvar å ha lite skoj
hade du roligt sen då?

Ja de va jätte kul.
Man va ju lite full bara. Som du såg på bilderna. :hihi

Ja nästa gång kanske vi ses där. Vore roligt!
Då ska jag ta med min Isse också.

Min kompis hade askul och dansade med Ingel. haha
 
RocketQueen skrev:
Ja de va jätte kul.
Man va ju lite full bara. Som du såg på bilderna. :hihi

Ja nästa gång kanske vi ses där. Vore roligt!
Då ska jag ta med min Isse också.

Min kompis hade askul och dansade med Ingel. haha

Det är inget att skratta åt :mad:

jaja, hoppas hon hade kul i alla fall
 
RocketQueen skrev:
Ja de va jätte kul.
Man va ju lite full bara. Som du såg på bilderna. :hihi

Ja nästa gång kanske vi ses där. Vore roligt!
Då ska jag ta med min Isse också.

Min kompis hade askul och dansade med Ingel. haha

Hade oxå velat festa egentligen.... nu blir man lite avis

Japp de hoppas jag, skulle vara kul å ses...
Var har du Isse nånstans nu då?

haha hoppas att din polare hade de roligt då :hihi
 
Alicia skrev:
Hade oxå velat festa egentligen.... nu blir man lite avis

Japp de hoppas jag, skulle vara kul å ses...
Var har du Isse nånstans nu då?

haha hoppas att din polare hade de roligt då :hihi


Isse jobbade igår så han kunde ej va med tyvärr.
De gör han nu också. ELler ja chattar på sh chatten såg jag. :rolleyes:


Ja kompis hade kul men såfort folk snacka hojar ruttna hon totalt. :hihi
Jag ska omvända henne. hehe


Ingel: Ja visst hade hon kul. :fyllisar
 
RocketQueen skrev:
Isse jobbade igår så han kunde ej va med tyvärr.
De gör han nu också. ELler ja chattar på sh chatten såg jag. :rolleyes:


Ja kompis hade kul men såfort folk snacka hojar ruttna hon totalt. :hihi
Jag ska omvända henne. hehe


Ingel: Ja visst hade hon kul. :fyllisar


Haha går jobba och sitta på sh ändå, bra tidsfördriv

haha men de går ju inte, omvänd henne direkt, nu på en gång,

ni ska inte till göteborg på mc-mässan och sh-festen?
 
shhhhhh!

Jag jobbar extremt hårt och surfar inte alls!!!

*knatter knatter*

/N
 
Alicia skrev:
Haha går jobba och sitta på sh ändå, bra tidsfördriv

haha men de går ju inte, omvänd henne direkt, nu på en gång,

ni ska inte till göteborg på mc-mässan och sh-festen?


HAHAHA Ja vet! Suck! :rolleyes:

Jo jag och Isse och kanske Semper ska dra ner till götet men vi vet ej om vi ska på festen för vi ska kanske träffa massa polare feteråt.
Bland annat en kompis till mig som jag ej träffat på ett år. :)

Men man vet ju aldrig. hehe
 
ktmjacke skrev:
Det tar sig sa mordbrännarn........Den här gången har man ju minnet kvar hela vägen,känns nästan lite konstigt.Hade iaf en väldigt trevlig kväll precis som vanligt.Satt o funderade lite på att nog är det väl lite konstigt att av alla sh:are man träffat så tycker man att alla är trevliga o väldigt roliga att ha o göra med,aldrig mött nån drygpropp eller nåt sånt än iaf.Tydligen är folk som åker hoj lite gladare än alla andra.En liten julpuss lyckas man lura till sig av kakan oxå,tyckte jag hörde henne väsa nånting om att visa sina handbojor o nyoljade batong i mitt öra oxå :rolleyes: men det kanske va en illusion :tuttar Nåväl,önskar er alla en fröjdefull jul o ett gott nytt år ifall vi inte syns någe mer före jul. mvh//jacke


:tungan japp jag har också för mej att jag vässte nå dyligt i örat på dej :lol
:7peta törs du??
:pannkyss på dej Jake...
 
RocketQueen skrev:
HAHAHA Ja vet! Suck! :rolleyes:

Jo jag och Isse och kanske Semper ska dra ner till götet men vi vet ej om vi ska på festen för vi ska kanske träffa massa polare feteråt.
Bland annat en kompis till mig som jag ej träffat på ett år. :)

Men man vet ju aldrig. hehe

De är kanon när man är för lat för att jobba å glida in här lite snyggt
när inte chefen ser..

Men då är de bara å tvinga med era polare dit ju...
enkelt :hihi

men skulle vara kul om ni dök upp annars får vi se till å synas
på vägarna i sommar :)
 
Fan va alla gick hem tidigt då. Jag var ju där redan kl 1 ju. Missa ju en massa. Hade ju velat pussa på Swedie, tror han vet varför :)
 
TwinSucker skrev:
Tackar för en trevlig kväll!! :banana säger tre tappra festarsjälar!!

//TwinSucker//Gnurf//Kakan


:banana Tackar för trevlig sömn :) eller ja hmmm i alla fall Pizzan var god :lol
Lycka till med stökandet.....// Kakan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top