TwinSucker
Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Tackar för en trevlig kväll!!
säger tre tappra festarsjälar!!
//TwinSucker//Gnurf//Kakan

//TwinSucker//Gnurf//Kakan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teo skrev:Får man va med? eller är det vara för snygga,starka och framgånsrika män med friska tänder som gå hem hos tjejerna?![]()
ktmjacke skrev:Det tar sig sa mordbrännarn........Den här gången har man ju minnet kvar hela vägen,känns nästan lite konstigt.Hade iaf en väldigt trevlig kväll precis som vanligt.Satt o funderade lite på att nog är det väl lite konstigt att av alla sh:are man träffat så tycker man att alla är trevliga o väldigt roliga att ha o göra med,aldrig mött nån drygpropp eller nåt sånt än iaf.Tydligen är folk som åker hoj lite gladare än alla andra.En liten julpuss lyckas man lura till sig av kakan oxå,tyckte jag hörde henne väsa nånting om att visa sina handbojor o nyoljade batong i mitt öra oxåmen det kanske va en illusion
Nåväl,önskar er alla en fröjdefull jul o ett gott nytt år ifall vi inte syns någe mer före jul. mvh//jacke
Bikerbitch skrev:Drygpropparna brukar hålla sig borta ifrån festligheterna vilket är kanon.
Om du minns igår vad vi snackade om..
ajj rämämmbärBikerbitch skrev:Drygpropparna brukar hålla sig borta ifrån festligheterna vilket är kanon.
Om du minns igår vad vi snackade om..
MikkE skrev:jaha.. nu e man hemma och ska börja kolla på bilderna. jag höll mig från alkoholen igår, funkade det mebilligt blev det i alla fall. haha!
kolla under filmer/bilder efter bilderna.
tackar så mkt för en kanonkväll, och fnuttis; jag tror att våran The Wings projekt kan funka, hoppas i alla fall![]()
haha, det blev inte av. men ha sa att några av hans arbetskamrater tänkt göra det. men de ångrade sig när de fick reda på att man kan åka dit för MORDBRAND(!!!!!?????!!!!!?????)Mr_White skrev:Har Johan bränt bocken än?![]()
Eller blir det nästa år, då hjälmkameran e på plats också
Va jävligt trevligt igår, tack för det televerket![]()
RocketQueen skrev:Tjejen jag tror jag såg dig i kön sen va du borta.
Du skulle gå då.
Synd!
RQ
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |